Musketäridest

oktoober 24, 2008

Juba pikemat aega kripeldab mul hingel see, et mõni peab musketäre tavalisteks jõmmideks. Et kaklemine ja mõttetu au.
Nüüd siis ometi minu olulised argumendid, miks musketärid siiski jõmmid ei ole.

1. Aramis hoolitseb regulaarselt oma välimuse eest, kreemitab käsi ja kui saaks, teeks kindlasti iluoperatsioone. Mis jõmm see nüüd on! Pigem ikka oma ajast ette jõudnud metroseksuaal.
2. Nad olid kahtlaselt haritud. Isegi tunnustatult kõige pikemate juhtmetega musketär Porthos oskas vähemalt hispaania keelt, vanast (üle 30!) ja targast Athosest rääkimata.
3. Ksenofoobia asemel harrastasid nad hoopis klassiuhkust, millega käis komplektis rahvusvaheline aadlirahva solidaarsus.

Aga tegelikult… tegelikult on mul neid põhjust armastada küll ja veel kas või sellepärast, et nad absolutistlikku suurvõimu nöögivad. Kui suur ja väike kaklevad, siis oleme ju ikka väiksema poolt, eks ole.* Ja osalt just sellepärast on “Kümme aastat hiljem” nii kurb raamat (osalt muidugi sellepärast, et ta on lihtsalt igavamini kirjutatud).
Ja ühest küljest on mulle eluaeg meeldinud väikest kasvu mehed nagu d’Artagnan, teisest küljest on mul aga mitu kujuteldavat sõpra, kes on suured ja heasüdamlikud nagu Porthos.

* Või kas teile siis ei meeldi “Uksekell helises”, “Kuulsa Robin Hoodi lustakad seiklused” ja “Asterix”, Nemecsekist rääkimata? Tomi ja Jerry unustame palun heaga ära, sest õudukad mulle ei meeldi.

3 kommentaari to “Musketäridest”

  1. nodsu said

    No juhtus. Osalt olid sa ise süüdi, kui su blogi parooli alla läks ja ma endale wordpressi konto pidin tegema.
    Küllap käib mu kujundus natuke aega veel sinka-vinka.
    Kas see on normaalne, kui ma omaenda blogi avades kohe sisse ei saa logida? Kas selleks peab tingimata wordpressi kodulehele minema?

Lisa kommentaar

