Uneteadus

oktoober 26, 2008

Nägin täna unes suuri musti luiki.
Natuke hiljem olin Mustmäe nõlva moodi kohas, kus oli palju hästi kõrgeid päevakübara ja karikakra moodi lilli, kui nägin äkki leopardi. Leopard hüppas mulle peale, mina jälle eest ära, kuni üles ärkasin.
Siis nägin und edasi. Keegi rääkis mulle, et vene keeles oli ühel konnal väga ropp nimi olnud, aga praegune Vene režiim keelas selle ära ja pani konnale uue nime. Mõtlesin, et leiaks nüüd ühe venelase, kes ütleks, mis selle konna nimi oli ja on. Kakerdasin Mustamäe nõlva peal, ei saanud üles ega alla, kuni tuligi üks venelane, kes aitas mu sealt üles. Hoiatasin teda leopardi eest ja küsisin konna kohta. Siis tuli välja, et polegi venelane.

(See Mustamäe nõlv oli esimene kord natukene ka Kunda ürgoru kallaste moodi, teine kord meenutas rohkem Tartu mänguasjamuuseumi endise maja kõrval olevat nõlva.)

Lisa kommentaar

