Teadlased kinnitavad: mul on õige alias

detsember 4, 2008

Enne, kui ma pöördumatult diibiks kätte ära lähen, peab kähku mõne rumala postituse üles laskma.

Labor on siin.

Katse tulemus:


Meenutad ilmeksimatult Notsut. Ehmud ja muretsed ka pisemagi pärast, kuid vajadusel oled kõigist vapram. Sa oled tõeline sõber, parim, keda kujutleda võib.
Kahju ainult, et liiga vähesed seda teavad.
Sinu seltsis tahetakse olla, sest sinuga on tõesti lõbus.
Olgugi, et sa ise sellest teadlik pole.

Nüüd jääb veel küsimus, mida teha nendega, kes ei ole samuti sellest teadlikud, et minuga lõbus on ja et ma olen üldse väike, armas ja kahjutu, kuigi ma näen oma 170 cm kasvust suuremgi välja ja kogu aeg lärman.

Kujutan elavalt ette, kuidas ma Wildile õhupalle augustan.

Lisa kommentaar

