Tõepoolest helge vaatenurk

detsember 11, 2008

Juhtus eile nii, et ärkasime alles siis, kui minu korrektor kell kolm helistas ja nõu tahtis pidada.
Tõusen ägades üles ja rebin elutoas kardinad eest, ise seletan “ma tahan viimaseidki päevavalguse tilku kätte saada”.

A.: Praeguse ilmaga on ainult päevapimedus, mitte päevavalgus, mis suudab mind ainult masendada.
Mina: Ei, ei, see on ka parem, kui see, kui peale ärkamist näeb ainult elektrivalgust.
A.: Aga ma kujutan ette, et on tuumasõda ja ma olen varjendis.

Lisa kommentaar

