Dumbuseri häbematud reklaamitrikid

jaanuar 15, 2009

Hakkasin vaatama, et kas ma guuglist oma trupi koduka otsingutega üles leian, ja mis ma näen: lüües otsingusse “keskaja tants” saan ainult kaks vastust eri inimeste cv-des ja lüües sinna “renessansstants” on vastuseid küll tervelt viis, aga need on veel asjassepuutumatumad. Kusjuures aru ma ei või, milles asi, sest lehekülje tegija vannub jumalakeeli, et ta pani need asjad märksõnadesse sisse, aga guugel ei näe neid ikka. Reageerib justkui ainult tekstis endas leiduvatele sõnadele, aga eks sa pane sellised sõnad nimetavas käändes jutu sisse, nii et kõik laused normaalsed oleksid.
Seega ei oska ma teha muud kui ühe tillukese guugelpommi: üldiselt on siin midagi, mille kohta saab öelda renessansstants. Keskaja tants on jälle selline asi, mida ükskõik kes saab pakkuda üksnes suurte mööndustega, sest otseselt tantsu enda kohta ei ole allikaid varasemast ajast kui viieteistkümnendamast sajandist. Tõsi küll, ülalpool Alpe võiks ka seda aega keskajaks nimetada, Itaalias aga, kust enamik varaseid allikaid (ja põnevam osa neist) pärineb, tuleks kõneleda pigem vararenessansi tantsust.
Kui just mitte Le Goffiga ühte paati hüpata ja väita, et kuni 19. sajandini kestis üks pikk keskaeg, mida iseloomustas suur hunnik renessansse.

Mul on endal üks oma paat, hästi tillukene, ja ma olen valmis kõigile soovijatele pikalt seletama, et 16.-17. sajandi vahetuse stiil oma asümmeetria ja sõjaesteetikaga on pigem maneristlik tants kui renessanslik või – kui manerismitermin liiga kitsas tundub – minu poolest isegi hulga baroksem kui niinimetatud barokktants, mis on mu arust puhas klassitsism, võta või jäta, aga või siis keegi kuulab.

9 kommentaari to “Dumbuseri häbematud reklaamitrikid”

  1. aabram said

    Sinu viidatud lehtedel märksõnasektsioon sootuks puudub. Ei tea, kuhu ta need siis enda arust suskas. Võta tal nööbist kinni ja küsi üle.

  2. nodsu said

    Vaat kui kasulik on kõva häälega rääkida, millest kõigest ma midagi ei tea, kohe tuleb asjalikke nõuandeid. Ma ei tea ju isegi seda, mis asi on märksõnasektsioon.

  3. Jostikas said

    oli lehe koodis täitsa olemas. Google võtab pisut aega, et mats ära jagada.
    Peaks olema nagu okei.

    Google kasutab kahte protsessi. Üks teeb põhjalikku tööd, aga see tähendab, et ta roomab iga lehe google indeksis läbi. Ehk, see võib võtta kuni kuu.

    Teine teeb juhuslikku tööd: jälgib lehti, mille kohta ta arvab, et need on tihti muutuva sisuga (blogipostid on mõnikord sama päeva sees googlest leitavad, mõnikord mitme päeva pärast), ja viskab uued lehed, mis leiab, põhjaliku ülevaatamise nimekirja. Põhiindeksit uuendatakse kord kuus.

    Nii olen mina asjast aru saanud.

  4. aabram said

    Olemas on see ainult avalehel, alamlehtedel on ju puudu või ainult valikuliselt. Soovitan endiselt veebimeistril nööbist võtta ja igale lehele relevantsed märksõnda külge pookida. Iseasi, et lehe sisu võib lugeda rohkem kui märksõnad, sest üksvahe kuritarvitati märksõnu koledamal kombel. Seda, millise kaaluga mingi asi otsinguindeksisse sattumisel on, teab paraku ainult Google ise.

  5. nodsu said

    Ma oleks täitsa rahul, kui guugel leiaks üles kasvõi avalehegi…
    aga kuritarvitamine pani muidugi fantaasia tööle. Paneks äkki lehe märksõnadesse “naked models. Naked, naked, naked”? (Vt Daria)

  6. Jostikas said

    Ei usu et guugle sellesse sõbralikult suhtuks.
    http://www.google.com/addurl on a tore leht, kui mitte muud, siis kindlustab, et järgmise nuuskimistsükliga (ehk kuu aja jooksul) peaks ka teie leht läbi vaadatama ja indeksisse lisatama.

  7. ogalik said

    kas sa ümber linkida ei tahaks? hot leht on ammu kadunud, peale esilehe, millel on ümbersuunamine. kahju oleks nii informatiivset postitust tühjade linkidega jätta

  8. nodsu said

    Muutsin lingid ära, aga ega konkreetselt siia leheküljele ei ole keegi nagunii ammu sattunud, vähemalt kui statistikat uskuda.

Lisa kommentaar

