Jälle töörõõmud

jaanuar 29, 2009

Kas pole tore, kui avastad rutiinse töö käigus, et prantsuse vikipeedias on omaette artikkel Soome ebatavaliste spordialade kohta? Muukeelsetes ei paista huvitaval kombel olevat.
Sealt jälle lingiti kääbuseheitele (inglise keele mõistjate jaoks siin).

Ma parem ei vaata, kuhu sealt edasi lingitakse, mine tea, kuhu omadega veel jõuab.

——————————————————
PS: järjest paremaks läheb. Just kuulasin töötegemise tähe all mõned aariad läbi ja komistasin Bryn Terfeli otsa. No ma teadsin küll, et on seksikas mees, aga vahepeal olin peaaegu et ära unustanud. Ja kuidas ta veel ära rääkida oskab!

PS: aitäh, V.A, paistab, et tema Don Giovanni versioone miskipärast kleepida ei lubata, aga proovin neid vähemasti linkida.
Link videole, mida ma üritasin enne siia kleepida. Ja siin on sama stseen, ikka Bryn Terfeliga, aga Metropolitan Opera lavastuses.

5 kommentaari to “Jälle töörõõmud”

  1. V.A. said

    Link (video) ei tööta: “Embedding disabled by request”.

  2. rebane said

    tahtsin kohe vastu vaielda aga vaatasin ikka mõlemad üle. noh, seksikas koon tal ju on, ja ära rääkida mõistab nagu isane ööbik, aga minu lemmikmees seksika hääle poolest on endiselt rod gilfry. kuigi ta on californiast. 😉

    ma ei tea kas see on ikka õige link, kui ei ole sis ma laenan eva käest terve don giovanni. cecilia laulab seal seda, noh mistal selle põhitibi nimi oli..donna elviira?

  3. rebane said

    ma ühe korra juba proovisin kommentaarida aga ma ei tea kas õnnestus, igaks juhuks veel kord. siin — kui link töötab — minu lemmikmees, niivõrd kui don giovanni esitamist puutub. ega brynil kah viga pole.

  4. nodsu said

    Gilfryl ja Terfelil on eri sorti hääled, Gilfry on märksa kõrgema tämbriga. Aga ilus hääl oli küll.
    Ma vigiseks hoopis tema näitlemise kallal – selle järgi, kuidas ta toda Zerlinat sebis, oleks võinud arvata, et tegemist on noore Wertheri, mitte don Juaniga.
    Kui see ei ole just eripeen võrgutamistaktika, et teeb kutsika näo pähe ja viuks viuks ja naisel hakkab hale meel. Aga minu arust oli selle stseeni võimuvahekord idee järgi ikka vastupidine. Ja see üks kord, kui ma sellist võrgutamistaktikat päris elus nägin, see eriti edukas küll ei olnud.
    Ja too lavanaer oli tal kah väga õõnes. Ma panen nüüd siia ise selle lingi, mis ep. kunagi saatis, et kuidas lava peal loomulikult naerda.

  5. […] kui tore töö mul on… või no võib-olla juba kujutate ka, kuna ma olen sel teemal juba varemgi […]

Lisa kommentaar

