Kuidas ma poes käin vol. 4 ehk luureandmed

veebruar 16, 2009

Kuna inimesed kurdavad juba pikemat aega, et poes ei ole saada puhtaid maitseaineid, siis tegin täna luureretke. Tähendab, tegelikult oli mul küll peldikupaber otsas, aga selle pakilise probleemi kõrvalt ei unustanud ma siiski üldsuse huve*.

Luureandmetest selgus, et hoolimata hiljutistest etteheidetest pakuti Ujula Konsumis oregano nime all punet, tüümiani nime all aed-liivateed ja basiilika nime all basiilikut.
Kaht esimest kollases pakis (kas a la meira või mcgormick, need m tähega asjad lähevad mul ikka segamini), “basiilikat” sisaldas Latplanta tagasihoidlik pakike.

Mine hullu tea, äkki nad on blogikriitikat lugenud ja ennast parandanud.

Ma lähen nüüd ja päevitan natuke oma omakasupüüdmatuse paistel, sest endal oli mul olemas nii pune, liivatee kui basiilik. Apteegist ja tuttavate käest saadud, mis te siis mõtlesite.

————————————————————
*Ma ikka olen superkangelane, või mis?

5 kommentaari to “Kuidas ma poes käin vol. 4 ehk luureandmed”

  1. kati said

    oled, oled. 🙂
    a mul ka on nüüd apteegist.

  2. Nirti said

    Kusjuures, ma eile vaatasin ja oli ka just oreganot müügis. Meira letis vist, jah.

    Nüüd on 2 võimalust – mu pilk kas libises sellest alguses üle, sest ma ei oska siiamaani esimese ropsuga oreganot punega samastada või siis lisas poe juhatus selle tõepoolest müügile. Aga miks oregano nime all, ma ei tea…

    Või olen ma ise lihtsalt loll.

  3. […] mitte sellest ei tahtnud ma täna rääkida, vaid hoopis sellest, et hoolimata minu hiljutisest puneõnnest oli vastlapäeval poes pärm otsas. Miskipärast ostetakse jah vastlapäeval rohkem pärmi kui […]

  4. nodsu said

    On veel võimalik, et oli vahepeal otsas ja nad täiendasid oma varusid blogosfäärist täiesti sõltumatult.
    Või libises pilk üle, sest Santa Maria riiul on silmatorkavamas kohas ja peab tunnistama, et ka silmatorkavama kujundusega. Teiste firmade maitseaineid peab lausa otsima, santamariiad kargavad ise silma.

    Ühesõnaga, see on üks neid looduse väikesi saladusi.

  5. nodsu said

    Ja üldse on nad hakanud ühes teeosakonna väikeses nurgas melissi müüma. Mingid teised heinad olid veel, aga neid ma ei mäleta.

Lisa kommentaar

