Ebatavaline peategelane ehk teaduslik huvi

veebruar 19, 2009

Vaat milline vägev trikk.
Ehk siis see “Jennings, jumping over his handcuffs”. Mõistlik inimene arvaks, et eks ta üks koomiksivärk ole, aga ma olen seda juba nii mitmes kohas näinud (nt siin), et ükskord üritasin ise järgi proovida. Ilma käeraudateta ei tulnud midagi välja – ehk siis käed ronivad sõrmseongust lootusetult lahti ja üldse oli kogu asi üks õudne ägisemine ja vingerdamine. Kohe huvitav oleks teada saada, kas mul on liiga pikk selg, liiga lühikesed käed, liiga suur tagumik või on asi ikkagi puudulikus varustuses. Kas kellelgi käeraudu on laenata?

Paar päeva tagasi hakkas mind painama teine eluliselt tähtis probleem: kui kõrgelt kukkudes kauss veel terveks jääb. Selle uurimiseks ei ole vähemalt lisavarustust vaja.

Kui ma suureks saan, hakkan teadlaseks.

———————————————————————
PS: terve koomiks või õigemini terve sari on siin.

19 kommentaari to “Ebatavaline peategelane ehk teaduslik huvi”

  1. aabram said

    Kui ma noor ja nõtke olin, siis proovisin. Mitte küll käeraudadega, aga noh. Natuke pusimist oli, aga põhimõtteliselt tehtav. Välja arvatud see elegantne hüppamise osa muidugi…

  2. Serial K said

    paindumist saab harjutada. peaks proovima, pakuks 50/50, et saaksin hakkama. ja kui ma saaks, siis saaks ilmselt sa ka, kuigi ma vist tegelen väänlemisega rohkem.

  3. Serial K said

    ee, et käed on selja taga kinni ja astud jalgadega läbi? just tegin seda, aga see oli selgelt liiga easy, mis siis veel?

  4. Serial K said

    njaa, kui peopesad kokku suruda, ei tule välja, aga käeraudadega peaks natuke vist liikuda ka saama.

  5. Serial K said

    reielihas kisub krampi, jätan pooleli

  6. nodsu said

    Mis te tahate minus alakat tekitada või?
    Mis mõttes liiga easy? mul ulatuvad käed selja taga umbes sabakondini ja mingi valemiga ei vingerda läbi.
    Kuigi võib-olla oleks mingi abivahendiga siiski kergem, ei peaks nii palju käte kooshoidmisele keskenduma.

  7. nodsu said

    … aga kommentaaride järgi otsustades käivitasin vist midagi sarnast sellele, et “ja traumapunkti uksel tuli vastu taksojuht, pirn suus”.
    Sellel postitusel oleks täna nagu 100 korda klikitud ja lausa lust on ette kujutada sadat lugejat, käed selja taga, oma korpust sealt läbi pusimas.

  8. mindfck said

    et käed ei ulatu sõrmsoengus tuharate alla? kui ulatuvad, siis see ülesanne on piece of cake. a sul on vist pikergusem keha vms

  9. mindfck said

    aaa pärast kahte lehekülge ma juba armastan seda koomiksit

  10. ep said

    “mul ulatuvad käed selja taga umbes sabakondini ja mingi valemiga ei vingerda läbi.”

    kui selg sirge hoida, siis jah. aga kui selg kumeraks tõmmata (käsi lahti laskmata)? minul ulatusid siis peaaegu põlvini ja sealt neist üle astuda oli suht käkitegu. hüppega vist jah ei saaks hakkama. aga kui usinasti harjutada, siis mine tea.

  11. nodsu said

    Mul on pigem nõgus selg, nii et kui ma seisan vabalt, siis ulatuvad poolde tagumikku, ja just siis, kui kumerasse tõmban, ei ulatu mingi valemiga üle sabakondi. Kui ma kumerasse tõmban, liiguvad ju õlad ettepoole ja käed selja taga ülespoole. Silda lasta ja siis jalgadega üle käte astuda tunduks isegi tõenäolisem, kui harjutada, sest siis on see ainult painduvuse küsimus, aga oma selja ja käte pikkuse suhet ei saa ma kuidagi muuta.
    Nii et igasugused pikakoivalised, lühiseljalised ja olematu tagumikuga tegelased ei saa mulle siin nõu anda, vat.

  12. nodsu said

    St käed ulatuvad selja tagant kuhugi jalgadeni ainult siis, kui ma kergelt silda lasen. Kui põlved teistpidi käiksid, oleks siis juba väga lihtne, aga kahjuks on esimene sobivas suunas liigendiga koht alles pahkluu juures.

  13. ep said

    no ma ikka endiselt pakun, et kui näiteks kükitad, küllap siis ikka ulatuvad jalgadeni vähemalt. vajadusel kasvõi maani välja 🙂

  14. nodsu said

    Kui ma kükitan ja ennast natuke seljakile kukutan, siis maani ulatuvad jah ja kui ma põlvitan ja selja hästi nõgusaks (mitte kumerasse) ajan, siis saan ka varbad kätte, aga paraku sellest ei piisa. Varbaidpidi neid jalgu sealt läbi ei sikuta.
    Kui ma ennast kuhugi ei kukuta, siis ulatuvad kükitades maha kas jalad või käed, olenevalt sellest, kummale poole ma ennast kiigutan, mitte mõlemad korraga. Kas ma pean video tegema, et te uskuma jääks?
    Turiseisus on täpselt sama jama.
    Sellest rääkimata, et sõrmseongus on see aas oluliselt suurem kui randmeidpidi kokku pannes.

    Nii et ma jään selle juurde, et ennem õnnestub see mul silda lastes kui vastupidi.

  15. nodsu said

    A kui sa sirgelt seisad, käed rippu, kuhu nad sul ulatuvad? mul jääb ranne vastu puusa kõige laiemat kohta. Selja taga muidugi nii alla ei ulatu, kuna osa käepikkust läheb selja taha sirutamise peale ära. Võimalik, et õlgade laius mängib kah mingit rolli – sama pikkade käte juures peaks laiemate õlgadega inimesel suurem aas tekkima. Ja mul on ju lapse õlad.

  16. Serial K said

    no vot, mul jäävad sirgelt seistes randmed allapoole puusi veits. mr monkey

  17. Ly said

    Räägitakse, et elektripirni ei tohi suhu toppida – et suhu mahub see ära küll, kui pingutada, kuid pärast ei saa seda enam ise välja ja tuleb, pirn suus, arsti juurde minna. Ärge seda kodus järele proovige!

  18. nodsu said

    ja lasidki džinni pudelist välja. Eelmainitud taksojuhi näitel peaks see just nii toimima.

Lisa kommentaar

