Paks ja rahulolev

aprill 17, 2009

Te ikka ei kujuta ette, kui tore töö mul on… või no võib-olla juba kujutate ka, kuna ma olen sel teemal juba varemgi kelkinud.

Täna näiteks kammisin ülimalt asjalikel ja töistel eesmärkidel tund aega meeste aluspesu teemalisi saite.
Üks nunnumaid on siin.

PS: kange tahtmine oli panna pealkirjaks “jagan teiega aluspükse”, aga no kuidas ma saan, ega ma siis mõni kuri inimene ole, et nii eksitavat reklaami teha.

2 kommentaari to “Paks ja rahulolev”

  1. V.A. said

    Nojah, oled õnnelik inimene.

    Lisan siia aluspükstele lisaks ühe lingi, mille täna sain, katoliiklikule kondoomile, et oleks täismäng:

    http://www.feministing.com/archives/014523.html

  2. rebane said

    tiaa..mulle meeldivad nt naiste aluspüksid rohkem. või siis mõlema sugupoole omad, aga ajaloolisemad. või isegi veel täpsemalt — (kuidas see tsitaat oligi…see n-ö kapten kes proua durrellille keelt kõrva ajas) eks mulle meeldib ikka kah pigem tükk paljast ihu. tegelikult mitte tükk, vaid terve muidugi.

    aga paavsti kondoomi lingi saatsin dominiiklasele edasi. mis ta siis tuleb ja hoiab mul unes kätt. st et ma nägin dominiiklast unes. mitte paavsti. ei tea kas läheb vihmale?

Lisa kommentaar

