Igavene teismeline

juuni 1, 2009

Vau.
Arvutasin just eluea kalkulaatoriga välja, et olen 18-aastane ja elan 92 aastaseks.
No tõele au andes võis midagi puusse minna, sest mul ei ole oma kolesteroolist ja vererõhust õrna aimugi, nii et ma jätsin sinna selle, mis ta ise ette viskas. Aga ikkagi veider.

3 kommentaari to “Igavene teismeline”

  1. H said

    ma olen 24 ja elan 74 aastaseks. ehjah, pärast südamelihasepõletiku põdemist ei ole selliseid teste tore teha, füüsiline koormus, ravimite tarvitamine jmt lahtritesse lähevad ikka üpris koledad vastused.

  2. kanni said

    See kalkulaator on natuke liiga optimistlik: ma sain 15/100.
    Kunagi ma tegin mingit hästi pikka ja põhjalikku ingliskeelset testi ja sain mõni aasta alla tegelikku vanust.

  3. mindfck said

    kust ma oma kolesteroolitaset ja vererõhku peaks teadma? nõme test

Lisa kommentaar

