Jälle rõõm tööst ja puhkeajast ehk Tuuli Botik ja seksikad Vene mehed

juuli 28, 2009

Kui ma täna tööd tehes foorumisse sattusin, kus arutati itaalia futuro anteriore või üldse futuro kasutamisvõimalusi modaalsuse näitamiseks (no ausalt öeldes oleks ma pidanud seda veel õppimise ajast mäletama, aga võib ka olla, et mi sará sfuggito) ja sellest lapsikusse vaimustusse sattusin, sain aru, et ma olen ikka nohik mis nohik.

Ega see ei ole veel kõik. Kui ma Elva Eksootiliste Tantsude Festivali klippe üle vaatasin, siis oli mul täpipealt see tunne, et “nii palju huvitavaid õppeaineid!” Ma tahan kõike… jazztantsu, house’i, kõhutantsu, flamencot ja nii edasi ja nii edasi. Rääkimata sellest, et ma tahan niii palju huvitavaid raamatuid läbi lugeda, korralikult joonistama õppida, laulma õppida ja nii edasi ja nii edasi. Nii palju huvitavaid õppeaineid.

Ma ei tea, mitu elu mul peaks olema, et lugeda läbi kõik raamatud, mis tahaks, õppida ära kõik asjad, mis tahaks, tantsida kõik tantsud, laulda kõik laulud, joonistada kõik koomiksid, armuda kõigisse seksikatesse meestesse, teha valmis kõik söögid ja need ära süüa?

Ja kui jutt juba seksikate meeste juurde läks, siis tuleb ära mainida, et ma olen teenindussfäärist leidnud kaks silmarõõmu, mõlemad juhtumisi venelased.
Üks tegi mulle kunagi mingit raviprotseduuri, mis seisnes peaasjalikult selles, et ta hoidis mul iga päev pool tundi kätt (ja see maksis kõigest 30 krooni!).
Teine parandab mu kingi. Meeletutes unelmates saavutan ma kunagi selle, et ta parandab mu kingad tasuta, tingimusel, et võib lootusetult katkised endale võtta, nagu see “Punase postitõlla” kingsepp. Ainult et ma ei tea, kas mu jalad ikka Budapesti kõige ilusamate jalgadega võrdluse välja kannatavad, et seda ära teenida.

Üks vastus to “Jälle rõõm tööst ja puhkeajast ehk Tuuli Botik ja seksikad Vene mehed”

  1. […] mastaabis on see väikeste asjade abi natuke olemaski – ikka see kena kingsepp, kellele ma viin näiteks kolm jalanõud remontida, ise ei loodagi, et neist enam elulooma saab, […]

Lisa kommentaar

