Keskaja tants?

august 21, 2009

Keegi on siit keskaja tantsu otsimas käinud, mis meenutas mulle, et ma hakkan septembris jälle ajaloolise tantsu gruppe kokku panema ja trenniaegu leiutama. Linn pidavat nüüd nõudma, et trenn oleks kaks korda nädalas à tund aega. Minugipoolest.
TÄIENDUS: trenni kellaajad jm info on nüüd SIIN.

Mida ma aga pole veel jõudnud välja mõelda, on see, kuidas asja korraldada. Üks idee oli teha lihtsate tantsude rühm ja keeruliste tantsude rühm ja nii algajad kui ka edasijõudnud käigu, kummas ise tahavad, sest elu on näidanud, et osa algajaid ei ole tegelikult tantsimise kui sellise koha pealt eriti algajad ja osa edasijõudnuid tahaks jälle lõpmatuseni lihtsaid tantse teha. Samas on oht, et kahe rühma vahele tekib pendeldamist, mõni leiab, et lihtsas rühmas läheb igavaks, mõnel hakkab keerulisemas liiga raske, aga poole aasta peal võib kahe rühma tase juba päris suur olla, nii et kolimine osutub tülikaks (vähemalt mulle, kes ma pean mõtlema, mida selle erineva tasemega tegelasega pihta hakata).
Teine variant oleks alustada septembris pärisalgajatega, kes ei ole kunagi mitte midagi tantsinud, tegeleda nendega kuu või paar ja siis kutsuda korraga juurde pseudoalgajad (kes on muidu teinud tantsu küll, ainult renessanssi mitte) ja renekakogemusega inimesed. See meeldiks mulle päris hästi, aga neid pärisalgajaid peaks selleks küllalt palju olema, et grupp formaalselt kokku saada.

Paistab, et ega enne, kui huvilised on näole andnud, ei saagi otsustada, mis tasemega või mitu gruppi teha. Aga kui keegi tahab ennast kirja panna, siis minu poolest kas või siin. Arvatavasti tuleb ka Jakobimäe Kultuurikotta ja katoliku kooli reklaami üles, aga ega ma selle peale ei looda, et kõik seal seda registreerumisvõimalust otsimas käivad.

Eriti algajatele julgustuseks klipp sellest, kui lihtsaid tantse selles repertuaaris olemas on. Nagu näete, jõukohased isegi VÄGA alaaealistele.

Lisa kommentaar

