Müügimehe ebaõnn

november 5, 2009

E. kirjutas ja teised kommenteerisid müügimehetõrjest, aga mul on paar korda juhtunud, et telefonitorusse läheb sisse täiesti süütu ja/või süüdimatu reaktsioon, mille peale müüja heitub.

Vähemalt üks kord on käinud selline stsenaarium:

Telefonimüüja: Tere, ma helistan teile kirjastusest Trükk ja Press…
Mina (automaatselt, ületöötanult ja täiesti siiralt): Vaadake, ma ei saa praegu ühtegi tööd vastu võtta.

Mille peale teisest otsast küll öeldakse, et ei-ei, he-he-he, tööd nad küll ei paku, nad tahtsid mulle hoopis ajakirju müüa, aga hääles ei ole enam endist veenvust ja kõne lõppeb kiiresti.

Viimati küsiti mult telefonis, kas ma tahaks raha ja vett säästa, on leiutatud selline imeline… selle peale oli mul kohe võimalik südamelt ära rääkida, kuidas ma pean vaeva nägema, et vett kuluks küllalt palju, et torud umbe ei läheks. Ka see kõne väga kaua ei kestnud.

Helistaks mulle siis keegi, kes tahaks müüa midagi, mida ma tahan osta… seda koomiksit, toda juturaamatut, niisugust kitsejuustu ja naasugust leiba ja nii edasi… aga miskipärast kunagi ei helista.

2 kommentaari to “Müügimehe ebaõnn”

  1. AV said

    Üksvahe käis meil mingi tasuta ajaleht, mis oli kole paks ja kole igav, aga no tasuta sai, kes siis ära ütleb. Kui tasuta tellimise aeg läbi sai, helistas müügimees ja uuris ääri-veeri, kuidas leht meeldib. Et ajalehe praktiline kasutus oli papagoipuuri põrandakate, sest see oli täpselt õiges suuruses, ei pidanud voltima nagu muid lehti, kiitsin ma muudkui takka, et leht on tore ja kasutan tõesti jah iga päev ning rõõmu saavad mitu pereliiget. Seepeale müügimees suure õhinaga küsima, et kas siis vormistame päris tellimuseks, ja pettus koledasti, kui ütlesin, et ega me seda keegi tegelikult loe ja raha eest tellida ei taha. 🙂

  2. e. said

    kui tahad, et keegi müüks sulle midagi, mida vajad, siis tuleb ise müügimehele helistada 🙂

Lisa kommentaar

