Reklaamiklubi

november 22, 2009

Kui taastuv tervis ei luba iga päev mööda linna ringi pralletada (nagu seltskondlik graafik tegelikult nõuaks), siis tuleb nõulaiferdada, telekat vaadata ja iriseda, mis seal valesti on.

Mulle tegi juba vanasti hirmsasti nalja see reklaam, kus igavusse sureva häälega mees luges tuhmilt tele-eetrisse: “Kas närv peab vastu. *haigutus*”. Ei no tõesti, pinge kruvimine misssugune *haigutus*. Mäletate? Oli minu arust hiilgav näide sellisest lähenemisest, et “reklaamifirmale ei raatsi maksta, kuule, Vello, loe õige see rida sisse”. Tuleb aga välja, et reklaamispetsid arvavad, et päris hea kampaania oli, olgugi et neile ka ei meeldi.

Nüüd on see firma jõudnud siis uuele tasemele. Cheerleader’ite kunst jätab mind iseenesest külmaks, aga eks ma saa aru, et ilusad poolpaljad tibid võivad korralikule heteroisasele peale minna, ja kui teostus on veel professionaalne – painduvus! jõud! rütm! täpsus! sünkroonsus! – võib isegi teistel seal midagi vaadata olla.

Unustage nüüd eelmine lause ilusti ära ja asendage painduvad, täpsed, trimmis jne cheerleader-tibid koledate cheerleader-meestega, kes laulavad koleda häälega ja ei pea viisi.

Minu arust geniaalne – saavutatud on asi, mis peaks põmst vastu hakkama nii meestele kui naistele, orientatsioonist olenemata.

Ootan huviga järge ja veel suurema huviga, kuidas reklaamieksperdid näitavad, et see on tegelikult kohutavalt hea reklaam.

3 kommentaari to “Reklaamiklubi”

  1. Indigoaalane said

    Ma tahtsin samal teemal kirjutada, aga Sa tegid selle minu eest ära:)…
    Tegelikult tekkis mul veel üks küsimus- kas lõputiitrite mittenäitamine pole autoriõiguste rikkumine? Huvitav, et ükski filmitootja/autor pole veel kaevanud.
    (eelnevaga seos siis selles, et C.Dioni asemel Unibet)

  2. u said

    vaat selle esmese variandi puhul mina arvasin, et see on taotluslik – et räägime hasartmängudest ja seda justnimelt surmigava häälega. ehkki siis oleks võind iseensest vindi veel rohkem üle keerata ja tõesti selle lause vahele haigutada ka.
    a sellel teisel variandil on väga selgelt, ehkki ülimalt kitsalt piiritletud sihtrühm – nõmmekalju, vmsiganes klubi see ka pleks, fännid. ega neid muidugi palju olla ei saa, seega jääb veidi arusaamatuks, miks nähakse vaeva mingile käputäiele inimestele reklaamimisega.
    ja mind ajab tõsiselt närvi asjaolu, et seda signatuuri pole erinevalt tavareklaamist kuidagi võimalik vältida, sest ta tuleb nii neetult ootamatult.

  3. nodsu said

    Jaa. Miks nähakse vaeva. Mul tuleb esimesena pähe, et nad on kuskilt kuulnud, et tehakse reklaami, no ja siis peavad nemad ka tegema, muidu ei ole nagu päriselt.

Lisa kommentaar

Täida nõutavad väljad või kliki ikoonile, et sisse logida:

WordPress.com Logo

Sa kommenteerid kasutades oma WordPress.com kontot. Logi välja /  Muuda )

Google photo

Sa kommenteerid kasutades oma Google kontot. Logi välja /  Muuda )

Twitter picture

Sa kommenteerid kasutades oma Twitter kontot. Logi välja /  Muuda )

Facebook photo

Sa kommenteerid kasutades oma Facebook kontot. Logi välja /  Muuda )

Connecting to %s

%d bloggers like this: