Vahepeal

november 29, 2009

… olen

mingi gripikese läbi põdenud, saanud allergilise astma diagnoosi (ei, see ei ole PÄRIS polkovniku lese edevus, sellest peab kõva häälega kellama, siis kõik teavad, et minu köhimisest ei pea seagrippi kartma; hüpohondriku rõõmud on kauba peale) ja võtan õudusesegase austusega allergiarohtu (ma võtan igasugust rohtu õudusesegase austusega, nii et igasugused platseebo- ja notseeboefektid peaks laes olema. Platseebo- ja notseeboefektidest rääkides, huvitav, mis värvi peaks olema allergiatablett, kui hea erguti on punane, hea antidepressant kollane ja hea rahusti roheline või sinine, v.a itaallastel? minu tabletid on valged, nii et arvatavasti aitavad ka mao ülihappesuse vastu, aga kuna nad on veel huvitava pikerguse kujuga, siis küllap aitavad nad üldse kõige vastu);

saanud sõpradelt lätlastelt kirja ja kirja sees senise programmi kõrvale väheke protestantlikuma alternatiivi:

lets be healthy and lets have a lot of work and money;),

kuigi ma ei tea, kas see “töö” peab just tingimata seal nimekirjas olema;

ja mänginud mõttemänge, kuidas tõlgendada “Saage nagu lapsed” neoteeniateooria valguses. See on minu arust üks kole tore teooria, sobib hästi kokku ka järgmise õpetusega:

inimene sünnib
õrn ja nõrk
inimene sureb
karm ja kange
rohud puud sünnivad
õrnad paindlikud
rohud puud surevad
kuivad jäigad
sest
karm ja kange astub surma
õrn ja nõrk ent astub ellu

sellepärast
kange sõdur ei ta võida
kange puu saab löögi kirvelt

suur ja kange langevad
õrn ja nõrk ent tõusevad.

Aa, ja natuke olulist infot ka: Lutsu garderoobitädil oli armas kutsu töö juures kaasas, natuke Niru nägu, arvab, et kõik inimesed on head, ja saba käib taga nigu propeller.

3 kommentaari to “Vahepeal”

  1. nelehelen said

    Lutsu garderoobitädil oli laps ka lisaks koerale kaasas ükskord. Aga koer oli paela otsas kinni!

  2. nodsu said

    Pael oli üsna pikk, küllalt pikk, et koer saaks barjääri najale püsti hüpata ja soovijate näppe limpsida.

  3. u said

    nättsa siis, ma olen alati üleriietega sisse ja välja tuisanud – peab edaspidi siis igaks juhuks garderoobist ka läbi astuma.

Lisa kommentaar

