Tühine testipostitus

aprill 2, 2010

Your rainbow is strongly shaded violet and red.

 
 
 
 
 
 
 

What is says about you: You are a passionate person. You appreciate beauty and craftsmanship. You get bored easily and want friends who will keep up with you. You are patient and will keep trying to understand something until you’ve mastered it.

Find the colors of your rainbow at spacefem.com.

Pmst nagu klapiks, kuigi ma ei saa aru, kuidas on võimalik olla korraga “bored easily” ja samal ajal kannatlik. Ja ilumeele koha pealt on mul kah arenguruumi. Raudselt. Suurem osa ajast ei pane ma üldse tähele, kuidas mu ümbrus välja näeb, mis, nagu välja tuli, olevat frustreerinud mu Väga Head Remondimeest.

Muidu niipalju, et täna tegin toreda lugemisvea: keelumärgi alla oli lisatud mööndus “Ainult majavaldajatele”, millest ma lugesin välja “Ainult muljeavaldajatele”.

2 kommentaari to “Tühine testipostitus”

  1. […] notsult pätsasin: Your rainbow is strongly shaded green, indigo, and red.         […]

  2. […] Picked up from Notsu’s place […]

Lisa kommentaar

