MM

juuni 14, 2010

Reedene seis oli viigiline:
Õlu (pdl) – Kartulivahvlid (pk)
2 : 2

Laupäevaga on segasem:
2 : 1,5;
aga tegelikult olid laupäeval ka väiksemad õlled, nii et õlu võidab ainult tehniliselt võttes.

Edasi selgus, et kui juba teist päeva on õhtusöögiks kartulivahvlid ja õlu, läheb süda pahaks. Pühapäevane seis jäi seega 0 : 0.

***

Ühe teise MM-iga ei suuda ma kuidagi ära otsustada, kas mul läks hästi või halvasti.

Ühest küljest: Eesti naiste arvestuses parim.

Teisest küljest ei ole tegemist alaga, kus naised ja mehed peaks erinevaid tulemusi saama, naistele antakse eriauhindu ainult sellepärast, et neid mängib nii vähe, et nad on sel alal praktiliselt ohustatud liik. Ja mul jäi päris auhindadest suht vähe puudu – kahest plokist oleks tulnud plokivõit, kui ma oleks kõigest 3 või 4 punkti rohkem saanud ja neid küsimusi, kus ma liigse mõtlemise pärast õiges vastuse maha sodisin või vastupidi, liiga vähe mõtlesin ja oleks tegelikult võinud õige vastuse ära panna, oli kummaski plokis ikka rohkem. Sama lugu auhinnalise kümnenda kohaga – sellest jäi puudu 9 punkti, mul jäi lauda vähemalt 10.

Kolmandast küljest ei ole Eesti üldarvestuses 15. koht kah paha tulemus, Tartu mängijate hulgast veel kõrgem. Ja maailma arvestuses 222. koht samuti päris häbenemisväärne ei ole. Ja mõlemas arvestuses olen ma oma kohta parandanud, mullu olin Eesti esimese kolmandiku hulgas, tänavu juba esiveerandi, maailmas isegi esiviiendiku või -kuuendiku.

Neljandast küljest jäin ma maailma esikahesajast välja peaaegu sama napilt kui Eesti esikümnest. Ja maailma esiviiendikus-kuuendikus olemine tuleb osalt tänu sellele, et sabaotsas oli inimesi, kes teadsid kõigest kokku sama vähe kui mina spordist, mitte tänu sellele, et mina teaks kõigest kohutavalt palju.

Viiendast küljest tean ma osa tipus olijate kohta päris kindlalt, et nad tegelevad mängudeks valmistumisega, mis mulle tundub jälle olevat too much like work. Nii et ega ma esikolmikut ei kadestagi. Lihtsalt ilma igasuguse tööta ja ajude parema kasutamisega oleks võinud olla esikümnes, see on tegelikult ainus, mis kripeldab.

Ühesõnaga, õlle ja kartulivahvlite vahel on arvestust palju kergem pidada, tehnilistest keerukustest (stiilis “mõni pudel on 0,33, mõni 0,5) hoolimata.

2 kommentaari to “MM”

  1. Serial K said

    ää.. palju õnne?

  2. Serial K said

    mul on igatahes nüüd varrukas line, et ma tunnen maailma 222. mälumängijat

Lisa kommentaar

