Ja nad kõik hakkasid suurest rõõmust tantsima

juuli 24, 2010

Võiks ju arvata ja eks ma kunagi naiivselt arvasingi, et vohh, kus siis on ikka palju kirjutada, kui on palju juhtunud või oled palju ära teinud. Aga vale puha. Vahepeal olen teinud suure linna ja paar kärbsepesa pealekauba, aga mõelda pole jälle üldse aega olnud ja kohe ongi blogi kirjutamata jäänud, nii et tuleb välja, et ma kirjutan ikka sellest, mis ma mõtlen, mitte sellest, mis ma teen.

Võib-olla ma kunagi isegi kirjutan commedia‘st ja kontsertidest, aga ainuke asi, mis ajas kirjutamise isu peale, oli see jutt, mis me A.-ga eile ajasime. See juhtus siis, kui me nägime enne seiklusfilmi kogemata jupikest kokandussaadet ja just siis, kui ma olin seda täie rauaga vaatama hakanud, selgus, et see on üks äraneetud riäliti-saade, kus igas saates üks kokaõpilane koju saadetakse. Mina siis raevutsen, et miks üldse nii ja võiks ju arvata, et publikul hakkab kahju, nii et kes üldse sellist kurba asja vaadata tahab? Ja et kui ma ise vaataks iga nädal mingit kokakursuse saadet, siis ma tahaks hoopis, et iga saates leitaks tänavalt keegi eriti andekas tundmatu ja võetaks õpilaseks. Et ma tahan ikka õnnelikke lõppe.*

Mispeale A. ütleb eriti püüdlikult põlgliku hääletooniga:

“Einoh, SULLE muidugi ei meeldiks avalikke hukkamisi KA vaadata.”

Vat sellised pehmoperverdid olemegi.

——————————————————————————
* Ega ma päris ikka mõttelaiselnud olegi, näiteks olen hoolega tegelenud sellega, mis sorti lugu rahuldaks kõiki minu ihasid, muuhulgas õnnelike lõppude omi. Siiamaani olen jõudnud sinnamaani, et pisike ja äbarik, aga väga nutikas tegelane teeb suured ja pahad lolliks, naera või puruks, ühtlasi on seal keegi kangelane, kes on küll juba suur ja tugev, aga see-eest hästi HEA ja vahepeal ta kindluse mõttes päästab abituid lapsi ja kassipoegi ja lapsendab kolm orbu. Ja siis pannakse koledale tüdrukule ilus kleit selga ja ta muutub kohe seksijumalannaks ja halva, aga seksika tegelase kohta tuleb välja, et tegelikult keegi lihtsalt ei mõistnud teda ja üldse oli tal raske lapsepõlv. Ärge arvake, et see on kõik, ma olen sellega veel nii vähe aega tegelenud, et küllap jõuab veel üht-teist välja kooruda.

4 kommentaari to “Ja nad kõik hakkasid suurest rõõmust tantsima”

  1. serial k said

    sulle ikka meeldiks see “breaking bad” sari. seal on üks peategelasi noor luuserist narkodiiler (kes seda ametit ka väga hästi ei valda), kes on kogu bad-ass poosile vaatamata lahke väikeste laste ja putukate vastu

  2. nodsu said

    Kõlab hästi, nii nummi.

  3. […] Vat siis, ma vaatan regulaarselt tibisaadet – aga mõni ime, kui see vastab täpselt minu hea saate kriteeriumidele. […]

Lisa kommentaar

