Džungel tungib sisse 2

oktoober 5, 2010

Aru ma ei või. A. käis korraks ära ja juba jõudis jälle mingi hiir tuppa ilmuda. Ma isegi ei tea, kas ta tuli kuskilt oma jala peal või kassi hambus. Ega ma ju kassi füsiognoomiat eriti uurinud, kui ma ta sisse lasin, mis ma tast ikka vaatan, kesse teine seal akna taga ikka kolgib. Igatahes ärkasin ma täiesti inimliku müdina peale, nii et mõtlesin esimeses järjekorras, et A. on varakult tagasi jõudnud, ja teises järjekorras, et mul on murdvargad. Edasi nägin, et kass sooritab voodi otsa juures arusaamatuid hüppeid, hüppab ja hüppab, aga voodisse ei jõua. Selle peale hakkasin muretsema, et vaene loom on haige, näe, isegi voodisse ei jaksa hüpata, kuni sain aru, et tal on muud motiivid. Aga kui ma üles tõusin, läks hiir kapi taha, kass kaotas huvi, läks hoopis sööma ja nõudis siis õue, nii et ma läksin kodust välja, hiir toas ja kass õues.

Kui ma tagasi jõudsin, oli ka A. kodus, ja rääkis, et kass käis diivani taga, et see vist tähendab midagi. Igatahes kosta enam midagi ei olnud, paistab, et A. tulles lahkus ka hiir, aga jällegi ei tea, kas parematele jahimaadele, või olid tal juba ammu omad käigud, nii et ta ei vaja ei tuppa tulemiseks ega lahkumiseks kassi abi.

***

Paistab, et lugu tahab endale pealkirja “Kass kargas, hiir hüppas”. Esimest poolt ma juba kirjeldasin, kui ma täna üles ärkasin, rääkis A., et hiir jooksis tal hommikul voodis üle näo. Ma imestasin tükk aega, kuidas hiir nii kõrgele sai, A. pakkus, et jooksis mööda seina üles. Nii et meil on majapidamises superhiir. Kassile ei saa ette heita, et ta hiire kannul üle A. näo ei jooksnud, sest ta oli selle episoodi ajal õues, võib-olla uusi hiiri hankimas.

Lisa kommentaar

