Ikka tööhuumor

märts 23, 2011

“Austria, Soome ja Rootsi ühinemiskeping.”

Lemmik.

Kole palju tööd ja muud aktsiooni on, ja siis kui vahepeal ei ole, tahaks ise lugeda, mitte kirjutada. vat nii on viimasel ajal, seepärast siin nii hõre ongi.

Räme kevadväsimus peale selle, jälle ei jaksa oma kehatemperatuuri üle 36,1 venitada.

PS: nii, toimetaja parandas muidugi ära: mitte ühinemiskeping ega midagi riimuvat, vaid ühinemisakt. Loomulikult.

9 kommentaari to “Ikka tööhuumor”

  1. […] ning mingist vaimurohkemast kirjatööst poleks niikuinii midagi välja tulnud. Olen aru saanud sama probleemi vaevavat IIigi. Ent täna katsun UM-i [Materjaliga] edasi jõuda – olen seda albumit juba niivõrd palju […]

  2. nodsu said

    Jajah.
    Näiteks oleks ise vahepeal tahtnud jälle kirjutada, et mis värk küll on sellega, kui inimesed kadestavad neid, kellel läheb kehvemini (oli hiljaaegu blogosfääris selline teema üleval).

  3. e. said

    kuskohas? võta teema üles ometi, ma loeks hea meelega 🙂

  4. ep said

    mul olid täna näiteks “läbiröökimised”.

  5. nodsu said

    Ah, tavaline eurotõlge, iga kord, kui keegi ELi sisse astub, tehakse ühinemisakt. Mille mina tõlkisin hajameelselt ühinemislepinguks ja veel hajameelsemalt ühinemiskepinguks. Kepingu parandasin lepinguks ise, aga see ei tulnud enam meelde, et hoopis ühinemisakt oleks pidanud olema.

    See-eest on olemas asutamisleping, mida mul on veel võimalik asutamiskepinguks tituleerida.

  6. e. said

    eiei, ma ei rääkinud ühinemiskepingust (muhahaha), vaid sellest teemast, mis olla blogosfääris üleval olnud (ma ei pannud tähele) – et inimesed kadestavad neid, kel läheb kehvemini.

  7. nodsu said

    Ma sattusin selle peale otsapidi Rentsi blogis. Ta ise ei kirjutanud sellest päris nii, et kadestab, tema kirjutas (murca blogile viidates) sellest, et tal ei teki kaastunnet inimese vastu, kes ise on oma elu nii-ja-nii korraldanud (aga abitu looma vastu tekib). Sinna Rentsi blogisse linkis omakorda Lõmmeleht, kelle postitus aga oli juba tõesti selles võtmes, et kui need igasugused abitud ja heitunud võivad oma elul minna lasta ja põhja käia, miks siis mina ei või (ei või sellepärast, et kõik tuttavad naeraks välja, oli alustees).
    Kõige huvitavam, et algne Murca postitus oli mõnes mõttes samast tundest kantud – kõigil on nunnudest kiisudest kahju, miks kellelgi minust kahju ei ole? aga Murca jutt oli märksa teadlikum, ta ei esitanudki seda millegi muu kui hetkeemotsioonina.

    Aga kogu see teema tuletas mulle meelde asja, mis ikka aeg-ajalt välja ujub: kui keegi, kes defineerib end edukana, hakkab paaniliselt karjuma kellegi toetamise vastu, olgu need toetatavad siis lihtsalt viletsusse jäänud või üliõpilased või kunstnikud või kes iganes. Maitea, kui ma ise ennast parajasti edukana tunnen, siis ma toetaks heameelega kõiki ja tahaks, et kõik oleks rikkad.

  8. nodsu said

    Kati oletas Nõiateemajas kunagi ammu (aga täpset postitust ei mäleta), et need edukad inimesed, kes edutute peale kergesti kurjaks saavad, ei tunne ennast tegelikult rikka ja edukana, nad tunnevad ennast vaevu vee peal püsivana ja on kogu aeg hirmul.

Lisa kommentaar

