Nõme macho vol. 2

aprill 7, 2011

Taga targemaks.

Panin täna tähele, et eriti meeldiks mulle mälumängus võita neid inimesi, kes mulle närvidele käivad. Jälle – toredatel inimestel on lubatud minust paremini mängida (vt joonistamise kohta sama asja). Õnneks on Eesti mälumängu tipus mitu väga toredat inimest ja need, kes mulle närvidele käivad, ongi sellisel tasemel, et nende võitmist tuleb ikka vahel ette.

See tunne on veel palju kõvem kui viimatine joonistamise värk. Ma kohe kujutan mõnuga ette, kuidas ma MM-il mängija iksile ja mängija igrekile ära teen. Roosa minikleit võiks veel seljas olla, to add insult to injury.

Aga no selleni ma (veel?) ometi ei lasku, et ma mälumängudeks valmistuksin ja olümpiateatmikke pähe hakkaks õppima (kuna ebasümpaadid on ebasümpaatsed, siis usun ma neist õelalt, et nemad õpivad). Ebasümpaatidele pähetegemine kaotaks poole oma võlust, kui ma ei teeks seda enam amatöörina. Roosa minikleidiga amatöörina.

6 kommentaari to “Nõme macho vol. 2”

  1. eva said

    Tahan väga Sind roosas minis näha:-)

  2. nodsu said

    Jah, ei tea, mis sündmus see peaks olema, mis oleks roosa minikleidi vääriline. Mälumängu MMini on aega ja mine tea, äkki siis ilm ei sobi. Tubastele üritustele mõeldes – kus ilm sobib alati – ee, presidendi vastuvõtul rikuks see vist etiketti? Samas vahel võib ju ka ajakirjanduse moepolitseile tööd anda.

  3. Lauri said

    Las ma arvan – Margunn tuli ja kohmas midagi stiilis – “no kuidas sa siis ei tea, kes Mexico olümpiamängudel 1968 pronksmedali sai?” 🙂

    Vanade olümpiatega on vähemalt hea, kõik võitjad kivisse raiutud, aga vot uuematega on kahtlasem sest dopingukütid teevad omi korrektiive ja vahel seda ka aastaid hiljem (mis on vastupidine suundumus sellega, et peale OMi lõppu tuleb raamat tavaliselt välja “rekordkiirusel”). Ja neid kuradi võistlusi on ka nii palju saanud, et ei viitsi jälgida, kui ma mõnda valitsevat olümpiavõitjat teadma juhtun, siis on see pigem juhuslik teadmine juba.

  4. nodsu said

    Vale, Margunni pole ma ammu näinud ja selline märkus ajaks mind arvatavasti pigem naerma. Ma võiks ju vastu küsida, et kuidas sa ei tea strukturalismi rajajat vms.

  5. irvikkass said

    Mina (äärmis amatöörina) tunnen samuti alati suurimat rahuldust eriti närvidele käivate tegelaste võitmisest. Õnneks on ka mul niimoodi läinud, et nad kipuvad sageli võidetavad olema… Vastasel juhul oleks elu kibe vist:P

  6. […] Seesmine macho-jõmm käis kah vahepeal külas, just enne Poola-sõitu, kui hospitaliteediklubile kirjutamise ja hosteli bronnimise vahelt tuli ka üks festival ära teha ja lisaks kaks korda rohkem tööd vihtuda kui muidu, sest enne ärasõitu pidi ju kõik ära saatma – siis oli närv korra nii püsti, et mööda kitsast kõnniteed proovi kiirustades jooksutasin peas stsenaariumi, kuidas keegi tuleb tüli norima, sest ma näen imelik välja. […]

Lisa kommentaar

