Tööl ja puhkehetkel

juuni 14, 2011

“Soojusvõisus”. Juba mitmes kord. Kas ei tule mõnus, soe, pehme tunne?

Ja siis tegi Caps Lock triki, nii et “seade ei sobi” asemele tuli “seade EI SOBI” – ja nii kõva häälega kirjutatud asi kostis mulle muidugi kohe mr DeMartino häälega.

Muidu minu eest ikka hoolitsetakse hästi: kui ma teise inimese blogisabas emotsesin, siis mitte ei öeldud “ära vingu, neurootik”, vaid patsutati virtuaalsele seljale. Praegu läks jälle A. selja tagant mööda, ma kaeban:

“Ma olen nii vedel…”

Mispeale A. lausub järelemõtlikult:

“Ma toon siis kausi… Paneme su kaussi.”

Lisa kommentaar

