Mmmm

juuli 7, 2011

Läksin mööda tänavat ja vilistasin, üks mees pesi autot ja kuskil tema auto kandis jätsin ma vilistamise katki, kui sain aru, et on liiga hea muusika, et selle peale vilistada.

Käisin inertsist veel paarteist meetrit edasi, siis keerasin otsa ringi ja küsisin, mis tal mängib.

Ali Farka Touré, ütles mees, kaheksakümnendatel tegi sellise plaadi, “African Blues”.
Jajah, ma sain aru jah, et Aafrika ja ot, ma olen sellest midagi kuulnud isegi vist.
Tahate endale? küsis tema. Ma ise saan endale uue teha.

Võttis plaadi masinast välja ja andis mulle.

Vaat selliste lugudega.

9 kommentaari to “Mmmm”

  1. kus ta autot pesi? ma tahaks ka nende plaati endale saada 🙂

  2. vana naine said

    Inimesed on nii ilusad ja head!

  3. notsu said

    Jaa.
    Ah et kus? kodutänavas mõistagi.

  4. ep said

    no see on ju see mali mees, kes mulle kõige rohkem meeldib! selline väheke teravam kui need, kes sulle meeldivad. ma oma arust olen teda reklaaminud küll, aga vblla siis mitte piisavalt ägedalt. ega mul tervet plaati pole ka, ainult mõned lood siin-seal. näiteks selle aafrika bluusi plaadi peal. aga ta on tõesti väga hea.

  5. notsu said

    nüüd on mul siis nii Sahara blues (sinu kingitud) kui African blues olemas. Mõnus.
    mis reklaamimisse puutub, siis mulle ei jää enamasti artistide nimed senikaua meelde, kui nendega mingit isiklikumat suhet ei ole. üldse ei jää asjad muidu meelde. Kui sa arvad, et mul on hea mälu, siis tegelikult on asi selles, et see või teine asi on mind kunagi lihtsalt väga erutanud.

  6. valper said

    tema muusika mängib kohati ka j.j.klausi filmis supilinn 2002

  7. notsu said

    Plaadi üleandmise asukoht oli sellega täiesti sobiv, mitte küll supikas, aga ega meie agul kehvem ei ole.

  8. Morgie said

    Tõepoolest, inimesed ON ilusad ja head.
    Notsu, meil on uus krokii plaanis, vt. mu blog.

  9. notsu said

    Eks ma siis hakkan uurima, kuidas sinna kohale saab. Vähemalt nädalavahetusega on hästi läinud, mul ei olegi seekord mingit esinemist.

Lisa kommentaar

