Mis ma tahan ja ei taha

september 29, 2011

Ma ei taha kunagi
magama minna,
üles tõusta, kui ma juba olen maganud,
arsti juurde minna,
raha teenida.

See-eest tahan ma sageli
magada,
ärkvel olla,
et jalg saaks terveks ja tantsida,
süüa,
lugeda.

Ma tahan õunad ära korjata, rõhuga sõnal “ära”, st perfektiivsusel ja siit see häda tuleb. Kui ma tahaks lihtsalt õunu korjata, oleks nad mul arvatavasti juba korjatud. Nii et perfektiivsus põhjustab kannatusi. Kui keegi tuleb veel seletama, et eesmärgid on tähtsamad kui protsessi nautimine, siis ma topin ta oma nahka, oma õunaaeda ja vaatame, mis juttu ta siis räägib.

Üks vastus to “Mis ma tahan ja ei taha”

  1. no seda minagi terve elu halanud olen! (mitte õuntest küll, aga igasugu muude asjade kohta kindlasti)

Lisa kommentaar

