Kingitusedki lahti pakitud

jaanuar 5, 2012

A. armastab praktilisi kingitusi (erinevalt minust, kes ma tahan asju, mida ma tahan, mitte asju, mida mulle vaja on) ja neid ta tänavu peaasjalikult ka sai. Suurem osa läks kohe kasutusse, näiteks üleeile.

A.: Ma panen su ema tehtud sokid nüüd jalga.
Mina: Paned palja jala peale?
A.: Jah (paneb palja jala peale).
Mina: Villased sokid? Kallis, sa oled nii… nii… vapper.
A.: Jah. Kirjuta nüüd oma blogisse: “Küll mehed on ikka kartmatud ja imelised olevused: panevad villase soki palja ihu peale.”

Ma siis kirjutasin.

Mina sain jälle hunniku lõbukingituste hulgas sellise praktilise asja nagu kartulikoorimisnoa või -höövli või mis ta nüüd ongi; lähemal uurimisel selgus siiski, et sellel on ka lõbuväärtus, tagumisel küljel.

Algab alandliku sissejuhatusega:

With gratitude meaning you use the product of the my firm, very much from the bottom of the heart. Please must take a look first this manual, in order to use in the exactitude. Pleasing furthermore must keep this manual.

Seejärel südantsoojendav palve, mille sisu näikse olevat, et ma noa otsa ei jookseks (kuusteist korda järjest, ptüi, äh, see oli üks teine lugu):

Please at the time of dismantling wrappingly, be careful and do nut run into the knife blade, because of mow the wound hand easily.

Siitsaadik läheb lugu asjalikumaks, pealkirjaga “The attention that use the top orders”. Esiteks hoiatus:

Please at before using have a meal first rinse liquid that having and using cleaning empress use again.

Kõht enne koorimist kenasti nõudepesuvett täis süüa või olen ma millestki valesti aru saanud?

Edasine paneb fantaasia tõhusamalt tööle:

Divided by the vegetable, fruit excluding, cannot used for the other. It is in view of the fact fo fake the thing of the blade, so while using please watch for the safety.

The handle is placed in to slip away the slippery appearance descend (oil, water, wash away dirt, etc.) to please do not use.

Järgneb lause, mis justkui hoiataks võimalike temporaalsete anomaaliate ja nendega kaasnevate kehavigastuste:

Were sliced the object accumulate the small time, pleasing watch for the finger do not want to touch with blade, because incaution cut the hand esaily.

Edasi: vihje rangele iibepoliitikale, südamlike tervitustega:

The absolute prohibition against child uses alone. While using must adult together, teach to the right operation method in chile, in well carefully of foundation, send greeting to whole usage.

Seejärel puhas luule:

Descend to please do not use at the appearance that transformed.

Tagasi karmi ja ebakindlasse maailma:

Under the heavy circumatance in burthen please avoid usage, for cause like this and easily the product transforms.

Please do not used for the strong and tough material, cause razor blade indendation, mistake and ctc. easily.

Please do not put by the side of fiety and near. Because the resin may take place to burn, melt, burn, transform the excrescent circumstance in etc.

… kus leidub siiski lihalikku lohutust, mis puhul ärgem unustagem ohutust:

Please wash, clearly wipe after using to fuck, make it kept to the best dry, whereas, cause easily the rust, germs breeds.

Võimalik, et jätkates samal teemal:

Such as usage the metals brush, grinds the power etc. wash away dirt, cause the wear and tear easily.

Ja viimaks jälle luuleliselt:

Please place the place that can not take in the child takes care of.

Samal laine harjal uusaastatervitused köögikodusõja blogile ja kõigile teistele köögikodusõdijatele!

***

Uusaastaöösel nägi A. und, millest saaks hea tahtmise korral tulevikku või minevikkku ennustada.

Nimelt oli Venemaal sündinud tiibadega sebra. Tegelikult oli see tavaline väärareng, nagu kahe peaga vasikas vms; ja kui see sebra hiljem intervjuusid andis, kõneles ta, et kõige valusam oligi see, et tema oli lihtsalt haige loom, aga temast tehti kuuekümnendatel aastatel sümbol, kommunismi Pegasus ja muud sarnast. Tal oli selle pärast väga häbi ja valus.

10 kommentaari to “Kingitusedki lahti pakitud”

  1. Bibi said

    Lihtsalt suurepärane nuga! Oi, kuidas ma armastan selliseid tooteid! Vahel ostan mõne toote lihtsalt selle pärast, et poes ei ole võimalik suurepärasest Engrishist piisavalt head pilti teha. Head uut!

  2. nodsu said

    Ma olen korra pidanud samasugust prantsuse keelt tõlkima. Klient arvas, et hea, kui eesti keeles üldse mõtestatud tekst välja kukub.

  3. agulirebane said

    Ma ükskord nägin unes, et mul elasid kaamelid elutoas, aga kõige sürrim on see, et mul pole üldse elutuba.

  4. Hmm, ma kannan ka villaseid sokke palja jala peal, pole nagu selle peale tulnudki, et kuidagi muudmoodi võiks olla:)

  5. nodsu said

    Mees.

    Ma tegelikult mõnda villast sokki saan kanda, ilma et hullu moodi sügelema hakkaks, aga see peab siis kašmiir või mingi siidisegu olema.

    Jalalabal on suva, aga pahkluu ümber tuleb karedama villase peale vahel lausa midagi lööbetaolist, kratsi või lolliks.

  6. lendav said

    Minu jalad on sellega ka üsna harjunud. Villased sokid ihu ligi hoiavad rohkem sooja ja kuluvad aeglasemalt (kui villase peale puuvillane tõmmata). Koeravillast sokid olevat ka sügelemisvabad.

  7. Kusjuures, villane pidavat olema ainus kangas ever, mis ka märjaks saades sooja hoidmist jätkab.

  8. nodsu said

    Sooja hoiab tõesti hästi ja ka märjana – tantsukostüümidega vihma käes korduvalt järele proovitud. Aga mul peab tavalise villase all olema mingi sügelemisvastane pesu.

    Asi pole harjumises, pigem mida vanemaks ma saan, seda hullemini ma kõige peale kärna lähen.

  9. Morgie said

    Mul on natuke jama perifeerse verevarustusega ja villane (ehtne ikka) on ainuke, mis mul vere jälle käima hõõrub. Näiteks. Niiet minu puhul pigem puue kui vaprus, ehkki ka see oleks kena tiitel.

    See sebra… niikuinii oli ta oma mustvalge naha all peidetuna roosakas ehk koguni punane. Teame, teame.

  10. k said

    ma lugesin 2x “tibladega sebra” ega imestanud

Lisa kommentaar

