Unemälestused peldikust ja Presleyst

märts 5, 2012

Kes mind tunnevad, teavad ehk mu pisikest nunnut lillelist kleidikest, mis veidi raseda figuuri annab.

Üleeile öösel sain unes teada (olles selle kleidiga tükk aega ringi käinud), et selle disain ei olnud algselt üldse kleididisain. Niimoodi oli disainitud hoopis Budapesti kõige kuulsam avalik peldik. Pärast, kui sellest sai turismiatraktsioon, lasti peldiku suveniiridena ka kleidid müüki, üks neist jõudis kaltsukasse ja nii ta minu kätte saigi.

Olin kohe kahevahel – kas olla uhke, et mul on nii šefi peldiku disainiga kleit, või häbeneda, et ma käin ringi, peldik seljas.

***

Ööl enne seda hakkas Elvis Presley minuga ühel kodanikuaktiivsel üritusel tangot tantsima, tantsis minuga harjakappi ja küsis, kas ma hakkaks tema paraadpruudiks, noh, et oleks kedagi vanematele ette näidata ja saaks sellest tüütamisest ükskord rahu.

Üks vastus to “Unemälestused peldikust ja Presleyst”

  1. Nele said

    Harjakappi ja harjakapist välja. EGN teeb ju mingit projekti, mille nimi on “Elu pärast kapist välja tulemist”. Sa oleksid siis võinud teha koos Elvisega selle projekti eri “Elu pärast harjakapist välja tulemist”.

    =)

Lisa kommentaar

