Lohutuspostitus mittenohikutele: tonight I’m wearing this

aprill 4, 2012

Üks paar nädalat tagasi lahendasin topoloogilise ülesande ja võitlesin ühtlasi tarbimisühiskonnaga. Tähendab, õmblesin lõhkise öösärgi tervest sabast ja ühest A. T-särgist, mis on tema peene maitse jaoks juba liiga koltunud, endale terve öösärgi.

Mitte keegi ei saa seda vaadates kahelda, et tegemist on ausa kodumaise käsitööga: väikesed usinad hiina lapsekäed ei teeks iial nii kõveraid õmblusi.

***

Kui mul see tunaeelmise postituse teismeeakriis oli, siis tegin sellest väljatulemiseks radikaalse liigutuse: lõikasin endal 10 cm juukseid maha. Tähendab, ma saan aru, et igaüks ei saa selle radikaalsusest aru, aga mis on väike samm inimkonnale, on suur samm mulle: mul ei ole vähemalt tosin aastat käärid juustes käinud ja enne seda oli kah viimane kord see, kui ma lõikasin suvalisest kohast tüki välja, et habemega naisele habet teha.

Kui ma oma sisima naise otsingutega samas tempos jätkan, siis ei möödu kümmet aastatki ja olengi juba kõhutantsus, kunstpäevitus peal ja litrid küljes.

6 kommentaari to “Lohutuspostitus mittenohikutele: tonight I’m wearing this”

  1. Ambrosius said

    Kui ma oma sisima naise otsingutega samas tempos jätkan, siis ei möödu kümmet aastatki ja olengi juba kõhutantsus, kunstpäevitus peal ja litrid küljes.

    😀

    Juuste lõikamise radikaalsusest saan täiesti aru. Pole samuti 10 aastat ühtegi juukseotsa lõiganud ja 10cm maha võtta, või isegi 1cm, see nõuaks minult nüüd äärmiselt suurt eneseületust. Pigem surm…

    Kuigi Sa andsid mulle nüüd pisut lootust, et see on siiski võimalik.

  2. Manjana said

    Leidsin ühe lehekülje, kus palju pilte soengutest, kus kääre on äärmiselt profilt kasutatud:
    http://thebestfashionblog.com/haircuts-hairstyles/on-trend-short-haircut-ideas-2012-2013-for-women#more-70295

    Neid vaadates ju tekib tahtmine juuksurisse minna?

  3. nodsu said

    Mulle selline soeng pähe ei tuleks, lõika, kuidas tahad, juukseid on liiga paksult ja nad kisuvad lokki – ja pidev sirgendamine, värvimisest rääkimata, on minu jaoks juba liiga high maintenance. Pea pesemine on ülim juustekosmeetika, mis ma viitsin ette võtta.

    Teiseks eeldaks selline poisipea mult rohkem väljaminekuid kui lihtsalt juuksur: see tähendaks, et mul oleks vaja vähemalt kaht parukat. Oma pikkade juustega on lihtsam ja odavam esinemissoenguid teha.

  4. nodsu said

    mul tglt oli kunagi üks poisipea, mis mulle sobis, ainult üks, kuigi teismelisena sai proovitud mitut – ja see üksainus sobiv ei nõudnud kääre, vaid masinat, st peaaegu kiilana nägin ma tõesti päris hea välja. Oli ka lihtne ümber käia.

  5. Manjana said

    ma alles nüüd vaatasin, et kõik need soengud on ainult sirgetele juustele. kuna mul on pulksirged, siis enamus inimkonnast ununes.

    aga tegin otsingu lühikeste ja lokkis poisipeadele ja need on ka väga ilusad: http://honey.hubpages.com/hub/Short-Curly-Hairstyles-Pictures-For-Naturally-Curly-Hair

  6. nodsu said

    Päris nii lokkis ka ei ole, see-eest on hirmus paksud, jäigad ja jonnakad. Kui päris maha ajada ja kasvatama hakata, siis esimesed 3-5 cm kasvavad otse peast eemale (st ülespidi ja külgedele) ja sealt edasi hakkavad arenema suvalises suunas turritavad salgud, nii et parimal juhul näen ma välja selline. Tähendab, lapsena olingi selline, nüüd võib sellest veel lahutada nunnufaktori.

    Kui just nendega iga päev pikalt ei jända, aga ei viitsi ju.

    Poolpikad ei tule samuti kõne alla, sest mu juustel on loll komme lahtisest peast näo ette valguda, kui ma just kogu aeg, pea kuklas, ringi ei käi. Tähendab, elada saab nendega kaht moodi: kas paarimillimeetriseks maha (ilma igasuguste soengupeensusteta, paarimillised juuksed vajavad ainult vahel masinaga lühendamist) või nii pikaks, et ulatuvad kinni. Esimesel juhul oleks mul praeguse elustiili juures sageli parukat vaja, nii et teine tuleb odavam (ei pea masinaga ajamas käima kah).

Lisa kommentaar

