Maslow mänguklotsid

mai 4, 2012

Ärgates oli hea lihtne: kui klient ajab mu üles jutuga, et tekst tuleb üleni ümber kujundada ja seda on kohe vaja, nii et ma ei jõua kohvigi juua, siis ei peagi mul mõnus olema. Eriti siis, kui ma pole jõudnud ka allergiarohtu võtta, nii et silmi tuleb näppudega lahti kiskuda, et natuke ka monitori näeks. Siis mõtlesin ma, et kohe varsti võtan rohtu, kohe varsti teen kohvi ja hakkabki hea.

Ja siis tegin ma kohvi, kugistasin enne väljaminekut kaks võileiba alla ja mõtlesin, et normaalne, praegu ongi kiire ja rabelemine ja ei peagi hea olema, las ma jõuan kohale, siis on rahulikum.

Ja trenni ajal ja pärast trenni, kui põlved lõid tuld, nagu tahaks nad küljest ära tulla, ja veresuhkur oli kuhugi kõndima läinud ja jalad all tudisesid, siis oli ka lihtne. Siis oli selge, et tuleb põlved välja puhata ja kõhtu natuke toitu panna. Küll siis hakkab hea ja nututuju läheb üle.

Ja siis leidsin ennast küla pealt, paningi endale kõhtu toitu ja ühe Tõmmu Hiiu ja mõtlesin, et kui ma veel koju saan päriselt jalgu puhkama ega pea ühestki trepist enam ronima – siis hakkab päriselt hea. Lihtne.

Ja nüüd ma olen kodus, rohi ammu võetud, kiire möödas, kõht täis, väljas on erakordselt ilus sajuilm ja vaat nüüd ei oska ma tõesti enam midagi pihta hakata.

———————————————————————
PS Kõik on korras, tuli välja, et ma olen natuke haige. Rumpelstiltskini nimi on palavik, kuigi õige tilluke ja kui liiga kõvasti vaadata, kaob ära.

4 kommentaari to “Maslow mänguklotsid”

  1. Ambrosius said

    Kas kalamarjaga proovisid ravida?

  2. nodsu said

    Imekaunis püramiid.

    Aga tol hetkel ei oleks ka kalamari peale läinud, kõht oli täis ju.

  3. nodsu said

    a praegu on mul nii hea meel. Mul oli kaks tööd: ühega on kiirem, teine jälle kripeldas hinge peal, ma tegin selle, mis kripeldas, ära, ja hakkas kohe väga palju parem.

    Olen õudselt rahul, et mul õnnestus nii arukas järjekord leida. Selle, millega on kiire, teen ma millalgi ära nagunii, ilma eriliste probleemideta, aga seda kripeldust oli väga raske välja kannatada. Ja nüüd ma ei peagi seda kannatama!

  4. […] rusuvamaltki. Mu ratsionaliseerimismehhanism on kahjuks nagu nõukogude armee komisjon, kes aktsepteerib haigustest ainult palavikku, muidu aja või suust verist vahtu välja, ikka ei […]

Lisa kommentaar

