Tänamatu elajas

mai 30, 2012

Mina käitun, eks ole, normaalselt: kui kass on selle aja sees, mis ma põrandal kägaras raamatut loen, kleidisaba peale magama keeranud, siis ma loomulikult vingerdan kleidi seest välja, kuidas ma võtan loomalt küljealuse ära, teine veel vihma käest tulnud ja märg.

Aga mida tema teeb? Niipea kui ma olen kleidi seest välja saanud, tõuseb üles, ringutab ja läheb sööma.

Jätsin kleidi südametäiega keset põrandat hunnikusse, las vaatab ja häbeneb.

6 kommentaari to “Tänamatu elajas”

  1. Rents said

    Koerte puhul poleks keegi selle pealegi tulnud, et kleidi seest välja pugeda, sest nende puhul on reegel, et kui sina liigud, liiguvad ka nemad, sest koera põhieesmärk siin maailmas on olla kogu aeg risti jalus. Kui sa teed süüa, üritab ta end paigutada nii, et olla kogu aeg kas sinu ja pliidi või sinu ja külmiku vahel ja on silmnähtavalt õnnetu, et mõlemat korraga pole võimalik saavutada. Kui sa sellest tüdined ja ta köögist välja lööd, seisab ta õnnetu näoga uksel ja vaatab ihaldava pilguga toa keskpunkti, sest nii väga oleks ju vaja hoopis seal passida. Nii et ole parem kassiomanik edasi. 😀

  2. Pihel said

    Võta seda hoopis komplimendina kassilt – teda ei huvitanud seal põrandal mitte niivõrd sinu kleidisaba kui sinu seltskond.
    Aga stseen tuleb muidu väga tuttav ette. Meie peres vabastab süles armsas keras magav kass õnneliku süleomaniku kõgist kodutöödest – söök tuuakse diivani peale kätte, nõud viiakse pärast ära ja pestakse puhtaks, ainsaks miinuseks on, et ka näiteks vetsuskäimist tuleb tunni-paari võrra edasi lükata.

  3. Claara said

    Minu aju magab öösel 100% sest igal ööl ma keeran ennast ainult nii, et minu kallis kass mingi juhul ei peaks kudiagi ennast liigutama või ülesse ärkama. Ja eriti tore on see, kui sa oled välja mõelnud mingeid eriti keerulisi skeeme kuidas ennast teise külje peale keerata ja kui sa sellega siis hakkama oled saanud siis karvik laseb lihtsalt jalga ja mina luban endale, et mitte kunagi enam..

  4. nodsu said

    Meil on ka selline kord, et “tee/too mulle kohvi, ma ei saa, mul on kass süles”.

    Aga sellel meie kassil on vahel hirmus koeralikud kombed, nüüd tahab ta juba ka õues minu kõrval kõndida.

    Eriti ustavaks saatjaks muutub ta siis, kui ma lähenen külmkapile – kuni lõpuks jõuab ette ja istub külmkapi kõrvale optimistliku näoga ootele.

  5. lendav said

    Kass tuleb öösel mu juurde voodisse. Laiutama, ütlen mina. nagu vorst, ütleb mu tütar. Täna leiutasime uue väljendi – kui kass laiutab, siis voodi kitsutab…

Lisa kommentaar

