Küll see netielu on imelik

juuli 3, 2012

Kõigepealt – kui vaatasin veebi peal ringi, kas oleks trupile kohe mõnda sellist Malta branle‘i näidist saata, millega ma nõus olen – avastasin, et sellele tantsule on tekkinud uus kanooniline või fanooniline versioon: üks Schiarazula Marazula peale tehtud koreograafia. Ei tea, miks nad seda just Malta tantsuks hüüavad. Ainus ühisosa on eksootiline element.

Aga see pole veel midagi. Mõtlesin, et olen kavalam ja otsin seda ka Türgi branle‘i nime alt ja nüüd olen saanud mõtteainet: Turkish branle‘it juutuubi otsingusse pannes saab vastuseks videoid nimega “masturbation”, “New Masturbation App For Your iPhone” ja “14yo Scottish Teen Masturbating”.

Möh?

Kas tegemist on mingi seosega, mida iga loll teab – peale minu?

4 kommentaari to “Küll see netielu on imelik”

  1. ep said

    appi tuleb slängisõnastik urbandictionary, mis annab teada, et branleh on tõesti masturbeerimine, eriti miskine peenem sort sellest nimega “Branleheur le France” .

  2. notsu said

    oi, kui lihtne seos.

    Kusjuures tüvi on sama, käisin vaatasin, mõlemad on pärit tähendusest “õõtsuma, kõikuma, võnkuma”.

    a mis ma nüüd teen, ma ei suuda seda teadmist oma mälust muidugi kustutada. ja hakkan kindlasti iga kord itsitama, kui ma seda sõna ütlen.

  3. k said

    heh, sa seda nüüd taipad ikka, palju sa ise NÜÜD klikke hakkad saama

  4. notsu said

    Ei taipa, selles mõttes, et ei ole neid klikke sugugi rohkem kui muidu.
    Kui ma oma põlvemeniskist kirjutasin, vaat see oli klikimagnet.

Lisa kommentaar

