Rollid teevad imet

juuli 14, 2012

Mul tuleb homme meest mängida, teen endale selleks puhuks patsilokke pähe, sest õige mees on ju lehvivate lokkidega, mitte viksilt ülespandud juustega.

Vaatasin peeglist, mingi pisvinn oli ilmunud, jättis ka koleda armi.

Ja mul ainult hea meel: see näeb ju naatukene välja nagu rõugearm. Ajutiselt küll, aga rohkem pole vajagi. Väikest kasvu, rõugearmiline ja mul on peaaegu et kullaga tikitud varrukad (härrasmehele ei ole stiil kunagi koormaks) – ma olen ju Alan Breck! How cool is that?

Küll on hea, kui vahel ei peagi ilus olema. See ilus-olemise asi on mul küll uus hobi ja päris põnev ja puha, aga ega siis inimene kogu aeg ühe hobiga ei saa tegeleda.

4 kommentaari to “Rollid teevad imet”

  1. ogalik said

    tõesti. aga kas see on üllatav? see pole ju esimene kord.

  2. ogalik said

    hästi kannab välja ka see, et sul pole kunagi pildil ebamäärast hajali pilku (minu mäletamist mööda)

  3. nodsu said

    Pildi peal on minu jaoks küll haruldane hea välja näha. Päris elust ei tea nii hästi, siis ma ei näe ennast.

    a vbla teised hindavad mu pildivälimust teisiti kui ma ise. mu enda arust jään küll enamasti imeliku kõvera näoga.

Lisa kommentaar

