Wanderlust

august 2, 2012

Ei, üha enam hakkab tunne, et peaks korraks minema putkama, mis siis, et raha nagu polekski ja maksude maksmise päev läheneb nagu kiirrong.

Reisiraha pole vaja, sest milleks hääletamine välja on mõeldud? eriti kui ma nagunii tahan õieti hääletama minna ja igasugused muud ülevad eesmärgid on kõigest ettekääne. Elamiseraha pole kah eriti vaja, sest milleks Hospitality Club on välja mõeldud? kus on inimesed, kellega ma saan koomiksitest rääkida ja muidu tore.

Kursuseraha, üleva eesmärgi täitmiseks, on vaja, aga äkki mõtleb midagi välja. Laulan ja tantsin tee peal (ma olen põlvisäästva tantsimise alal väga osavaks muutunud) ja korjan selle eest münte? minu unelmate karjäär, tõsiselt. Kuigi viimase salvestuse pealt on kuulda, et ma laulda ei oska (helikvaliteet helikvaliteediks, aga must noot on must noot). A äkki õpib ära vahepeal, nüüd kus esinemistega on nagunii rahulikumaks läinud.

Mis iganes. Ma hakkan kodus oma mõtete sees vaikselt marineerima minema ja vajan värskendust. Maikuus aitas Pärnu-käik, pärast esinemishooaega jääks see juba lahjaks. Ei nüüd aita enam muu kui põõsa all magamine.

6 kommentaari to “Wanderlust”

  1. s11l said

    Poolt.
    Meil jääb see aasta vist kahjuks suurem häälerännak tegemata, aga väiksemad otsad on tehtud ja kisub ikka tiirutama küll :o)

  2. notsu said

    Tore, et keegi mind mõistab.

  3. notsu said

    jaahhh, kui kunagi satub kuu aega vaba aega olema…

  4. Teresa said

    Tuleb alustada oma koduuksest ja parem ka kui lähematest palverännakukohtadest. Mulle on mõte pähe tärgatanud minna Tallinnast Vastseliinasse. Pean Rebasega nõu, millist marsruuti valida. Mul aega on, küsimus on ainult heades jalatsites.

  5. notsu said

    jaaa, Vastseliina on pmst tore. ma käisin seal veel ujumas ja võin tunnistada, et Piusa jõe vesi mõjub hästi.

    Aga no Wroclawisse on hea ettekääne minna. puha haridus.

Lisa kommentaar

