Natuke veel unezooloogiat ja muud -loogiat

september 13, 2012

Haige peaga tulevad eriti eredad ja detailsed unenäod, kahjuks läheb osa ruttu meelest ära, katsun üles tähendada, kuni veel midagi alles on.

Zooloogia: oli selline musta värvi koduloom, kelle jooksupilt oli vägagi nagu kassil, aga mõne teise koha pealt oli see loom pigem nagu mingi nugis või tuhkur või kärp, nt istus niiviisi esikäpad üleval taguotsa peal. Ta sõi peamiselt tibusid ja teda peeti majapidamises just selleks, et tibusid liiga palju ei saaks. Hästi liikumishimuline ja tormakas loom, ma pidin teda jalutama ja olin hädas, et ta kuskil põõsaste vahel kassidega kaklema ei läheks.

Tänane eredam uni oli see, kuidas ma olin Buddha või mingi laama ümbersünd ja sellepärast oli vaja mul rinnad rindkere küljest ja silmad peast kuidagi ära kõrvetada: et ei oleks liiga sooline ja et ma ei näeks mitte ihusilmade, vaid vaimusilmadega. Protsess pidi kaua kestma, üle aasta ja mingi metauneteadmine ütles, et selle aja jooksul tuleb mul hiina ja mongoli keel ära õppida, et ma saaks pärast neid ettevalmistavaid protseduure kohe diplomaatilisi ülesandeid täitma asuda. Igatahes oli operatsioon ühel hetkel juba valmis ja ma ootasin põnevusega, et saaks oma uusi keeleoskusi katsetada, aga kui mul tuli ühe mongoli khaanitariga suhelda, siis oli ikka kök-mök, poolest tema jutust ei saanud üldse aru ja ma olin väga pettunud ja tundsin, et ei ole oma ülesannete kõrgusel.

Lisa kommentaar

