Elev

oktoober 30, 2012

Pagan, on vist inetu hoobelda, aga parimad lootused läksid täide, umbmäärasest jutust sulasid konkreetsed pakkumised välja: veel enne, kui oktoober lõppeda jõudis, tuli kinnitus kahe laheda töö kohta (umbmäärane jutt oli käinud juba paar kuud, aga ma tavaliselt ei usu selliseid asju enne, kui lepingut näen või kui mulle arve rekvisiidid saadetakse).

Mõlemad umbes sellised, millest ma noore ja naiivsena unistasin, et oh, vat selliseid asju hakkan tegema ja elan ägedat elu. Ja mille kohta ema arvas, et ära looda, et keegi selliste asjade eest raha hakkab maksma.

Üks: äge raamat tõlkida – ägedate äge – puhas uhkus ja au (äge peamiselt minu enda jaoks, ma olen juba täheldanud, et keegi peale minu pole sellest eriti kuulnudki mitte – nišikaup ühesõnaga. No aga seda kihvtim, et üks kirjastus on selle ometi võtnud välja anda).

Kaks: näh, üksteist aastat olen põlve otsas tantsu rekonstrueerinud ja suht vaikselt omaette ja omaks lõbuks nokitsenud, aga nüüd järsku (õigemini alates möödunud aastast) hakkab tekkima gruppe, kes tahavad endale õpetajat tellida. Kas või teise linna.

Gurmaanluse tippteos ja ajalooline tants. Tööbörsil naerdaks selliste töösoovidega kohe välja.

Kõige jaburam, et teine neist lahedatest boheemlasetöödest on pealekauba kõige rohkem püsiva töö moodi töö, mis mul elus on üldse olnud. Mul hakkab olema regulaarne sissetulek. Mis siis, et mitte teab kui suur, selline nähtus on minu elus juba iseenesest piisavalt uudne, et silmad punnis, ümberringi hiilida ja ettevaatlikult näpuga katsuda.

Ma ei teagi nüüd kohe, peaks vist hooplemise peale kurjaks läinud vaimud väikese vingumisega maha rahustama. Põlv annab ikka vahel tunda, operatsioon on alles jaanuaris ja täna öösel ei saanud eriti magada, sest ma ei ole hotellidega harjunud! Noh, nüüd peaks sellega vist korras olema. Vingutud.

4 kommentaari to “Elev”

  1. notsu said

    ohhh, mul just tuli meelde, et mul on veel nii eilsed kui tänased veebikoomiksid lugemata! ma saan kaks koomiksit järjest lugeda!

  2. […] oli juba mitmes kord seal tööl käia (jah, see on üks neist ägedatest töödest ja teist ägedat tööd kannan ma seal jälle õhtu sisustamiseks kaasas). Inimesi nagu tunneks. […]

  3. […] mis ma tõlkisin (üks neist ägedatest töödest) oli juttu sellisest vanaaegsest haigusest nagu vapeurs – noh, et siseorganitest (eriti […]

Lisa kommentaar

