Marginaalne täpsustus marginaalse iluküsimuse foorumi juurde

jaanuar 9, 2013

Kui seal marginaalse iluküsimuse foorumis tuli üles jutt, et ega keegi ei tahagi, et naised peaks end kogu aeg värvima, õigemini profimeiki teha laskma, et küsimus on selles, et kui inimesed tahavad endast ilupilti saada, siis on kasulik profimeikija juures käia, et ilusa pildi saaks – siis jäin ma mõtlema, et minu jaoks tähendab ilupilt midagi hoopis muud ja üritasin üht ka linkida – ebaõnnestunult. Mõte oli selles, et ma tahaks ilupildi puhul peaasjalikult, et pilt oleks ilus; ja et ma usun, et ilusa pildi saamiseks ei pea modell lilles olema ega üldse ka ise tingimata ilus.

Nüüd tuli avalikku veebiruumi üks Ruudu Ulase tehtud pilt üles, mis vastab spetsifikatsioonile (ei, ei ole mina seal peal, ma ei tea, kes see on). Tähendab, modell tundub ilus küll, ma ei vaidle, aga ma usun, et tglt ei olene pildi ilu modelli väljanägemisest.

17 kommentaari to “Marginaalne täpsustus marginaalse iluküsimuse foorumi juurde”

  1. Mad Max said

    Assa! Iluküsimus on “marginaalne” ja kommentaare tuli 100!!

    :))

  2. lendav said

    Ruudu Ulase tehtud pildini ei jõua kuidagi… Vähemalt sellelt lingilt mitte.

  3. ogalik said

    samad sõnad. pilti ei näe, aga huvi oleks küll näha.

  4. notsu said

    Vabandust, olin hajameelne linkija. Nüüd parandasin ära.

    Ma ise imestasin kah kunagi väga väga naise pool, et mingi põhjaliku ja pika postituse peale ei tule pooltki nii palju tagasisidet kui sellise paarirealise vasaku jalaga visatud nupukese. Aga et teisest küljest ilmub sellisel juhul vähemalt foorumis ka huvitavamaid, pikemaid ja põhjalikumaid mõtteid. Seal läks päris ägedaks ühiskondlikuks ja soorolliaruteluks kokkuvõttes ju.

    Ja teisest küljest saab vahel pika kommentaarisaba taha ka mõni pikk ja põhjalik postitus, kuigi minu pool on tüüpiline, et kommentaarium irdub algsest jutust ei tea kuhu. Nt selle surelikkusepostituse puhul.

  5. notsu said

    mida värki, täna oli lugejarekord.

    A.pakkus, et bloginduses on hapukurgihooaeg, mina arvasin vastu, et bloginduses on kogu aeg hapukurgihooaeg: kõige rohkem loetakse siis, kui kirjutad hapukurkidest. Või millestki sarnasest.

  6. Too on täis meikimata pilt muidu. Inimene ise käib ka üle üheksakümne protsendi ajast meikimata ringi. A ülemaalimine võib ka mingeid huvitavaid või meeldivaid tulemusi anda põhimõtselt. Ses-suhtes et ega ei saa nõuda, et kõigile meeldiks kunstiline foto, kohati on ilmsesti kena näha ka pildi, mis näitab inimest talle meeldivas valguses.

  7. notsu said

    nojah, ma rääkisingi sellest, mis mulle meeldib, ja mis mulle silma ette tuleb, kui öelda “ilupilt”.

    see pilt, mida ma feispuugi kombeid tundmata endast üritasin linkida, meeldis mulle kohutavalt, kusjuures ma ei suuda seal siiamaani tähelegi panna, kas ma olen seal ilus või kole.

    Tõtt-öelda ei meeldinud see mulle tookord nii väga isegi seepärast, et oleks olnud tingimata kunstfoto. Meeldis, sest ma vaatasin “ohoo, täitsa mina, oi kui mina” ja igasugused iluduse ja koleduse küsimused langesid täiesti ära.

  8. ulvi said

    kusjuures see lingutud pilt on ise nii ilus, et automaatselt hakkad ka modelli ilusaks pidama – st vähemalt minul enamasti see niimoodi töötabki. ilupilt, igatahes

  9. notsu said

    kui pilt on ilu täis, siis jah, kesse seal selekteerima hakkab, mis täpselt.

    Seal za-umi pildipostituse kommentaariumis oli repliik Harvey Denti kohta muidugi puhas kuld.

  10. k said

    fesaris saab pilti linkida nii, et sa esmalt vaatad view image või copy image location, st otsid pildi enda aadressi üles, mitte selle raamistiku, kus ta muidu üleval on

  11. notsu said

    ma tegin “open image in new tab” ja võtsin sealt aadressi (jpg lõpuga), aga need, kes megajauri leheküljele ei pääse, ei saa sinna ikka ligi. need view image või copy image location variandid ei tulnud mul nagu kummagi hiireklahviga üles.

    Kui sa saad, vaata, kas sul õnnestub. Megajauri link.

  12. notsu said

    häda selles, et isegi in new tab on pildi aadress facebooki oma.

  13. k said

    no maidea, firefoxiga saab paremklikkida ka.

  14. notsu said

    ma saan ka paremklikkida,aga neid sinu kirjeldatud valikuid ei tule. mul on kroom.

  15. Morgie said

    Mul on ka kroom. Kui paremklikid pildil, siis tuleb valikutest võtta Kopeeri pildi URL – ja sellega peaks pildi Facebookist välja smugeldada saama küll.
    Kui nüüd Facebook ei ole piraatsuspoliitikat veelgi karmistanud, mis oleks ka loogiline, tegelt.
    Siis aga peaks võima Facebooki pildi lihtsalt kõvakale salvestada ja seal blogisse uuesti üles vinnata.

  16. Morgie said

    Enne muidugi selleks autori luba küsida, ma arvan, kuigi samas peaks pildil kujutatud isikul pildile suuremad õigused olema, kui pildi autoril.

Lisa kommentaar

