Eufooria

jaanuar 22, 2013

Armsakesed, keda mu käe- või jalakäik huvitab: ma kõnnin! Juba! Ise!

Ja väga väga väga mõnus on hetkel olla, kuigi ototot see toksimine võtab veidi juba pea ringi käima.

Mulle ikka istub üldnarkoos, mitte kunagi pole mingit pohmakat olnud, aga joove on see-eest ilus ja pikk. kas baarikappi ei saa seda soetada kuidagi?

Aga ma peaks veel horisontaalis olema ja väidetavalt vajan 24 tunnist järelevalvet. eitea miks, ma olen sajaga normaalne praegu ju. ja, rõhutagem, suudan ise kõndida!

Lõbustan end arsti antud paberi lugemise ja mõistatamisega: mis asi küll mida tähendab? Kui mingi mu jupp on intacta, siis see on hea asi, eks ole? mitte et ma arstide keelest aru saaks, aga niisama ladina loogika järgi oleks nagu küll.

A. on minu vastu telepaatiline: ta ilmus haiglakoridori TÄPSELT sel hetkel, kui ma olin erariided selga pannud ja mõtlesin järgmiseks talle helistama hakata. Milline ajastus, ma ütlen, milline ajastus.

Huvitav, kas ma pääsesin rutem sööma ja kõndima kui muidu, sest meditsiiniline personal tüdines sellest, et ma nendega lobiseda tahtsin ja kui ei saanud, siis laulsin omaette hapnikumaski sisse “Messia” Halleluuja tenoripartiid ja kui see läbi sai, võtsin käsile Riveri ümisemise? või lihtsalt käibki nii?

Koherentsemat juttu täna ei saab, eip. Kompositsiooni ka mitte. ja kus, ma küsin, kus on intriig, paatos ja metafüüsiline vihje? ei, seda ka ei saa.

Musi-musi, kalli-kalli, tšau-tšau.

—————————————————————
PS: mul olla Hoffa keha suurenenud. See lahendab ühe ajaloolise mõistatuse, mida Bud Grace on kõvasti lüpsnud, eks ole?

27 kommentaari to “Eufooria”

  1. nodsu said

    kevad. armumiste aeg.

  2. k said

    et fentanüül hakkas meeldima? eksperdid pidavat soovitama tõesti. ma käisin ka mullu lõikusel, enne äravajumist kuulsin tähendusrikkaid sõnu “fentanüül” ja “atropiin”, jõudsin paanitsemise kõrval muiata, et noh, nüüd on siis need asjad ära proovitud, poleks arvanud.

  3. k said

    a jah, hullult tšill oli olla üles ärgates ja mingit pohmakat ka ei olnud. peaks ikka süstima hakkama.

  4. lendav said

    Et su jalg ikka hästi käiks! Käsi ka!

    Ma ei tea, millega nad mind 13 aastat tagasi keisrilõike puhul uimastasid, aga see pilvemaailm mind tagasi ei kutsu.

  5. nodsu said

    fentanüül võis olla, “atropiin” käis kindlasti läbi. “Kas atropiini ka?” “Jah” Ja valuvaigistite kohta “lase mõlemat”.

  6. nodsu said

    k, mida sul lõigati? (kui see oli ebadiskreetne, sis ka “pole sinu asi” on adekvaatne vastus).

  7. Parafraseerides klassikalist videot… “Jaa, lapsed, fentanüül on hea asi”… Suht mõnus on ärgata pärast… aga räägitakse, et vajab maru täpset doseerimist, rekreatiivseks tarvitamiseks aga keegi oma personaalset anestesioloogi kaasa ei anna ju :S

  8. notsu said

    nii hakkan ma veel lõpuks aru saama, miks inimesed iluoperatsioonidel käivad… Ma siiamaani kogu aeg mõtlesin, et aaahhh, isegi asja pärast on õudne end lõikuda lasta, miks mõni seda VABATAHTLIKULT teeb? aga mine tea, äkki neile meeldib lihtsalt valge hiinlane.

  9. notsu said

    ooh, ma lugesin nüüd narko.ee lehelt, kuidas kasutajat ära tunda; mu lemmiktunnus on “rahulik ja heas tujus”.

  10. libarott said

    Ihii, mulle meeldib selline Notsu. Ses mõttes, et vaheldust peab ikka olema, eks.

  11. notsu said

    muidugi. vahel on isegi notsu “rahulik ja heas tujus”, mitte ei mõtle süngeid mõtteid.

  12. Mistan’d õudne on see lõikumine… toredad anestesioloogid tulevad ja ajavad naljakat juttu, siis tuleb uni peale ja kui ükskord maailm tagasi tuleb on natuke aega hea ja muhe olla…
    Pärast on veel mitu aega valus küll, aga sellest saab ka mööda…

  13. nodsu said

    igast arstid ja õed jne olid toredad küll, aga mul tulevad ikka judinad peale.

    kuna nad olid toredad, siis ma lobisesin nendega sellest, et ma olen tglt paanikas. kui paanikast saab lobiseda, siis see nagu polegi enam päris paanika.

    nojah, eks paanikat tegi ka see, et mul oli meeles üks mitme aasta tagune opp, kus oli päris õudne nii sissejuhatav osa kui ka toibumine (ma sain tookord narkoosi JA seljasüsti ega saanud ärgates poolsegase peaga aru, miks mu jalad ei liigu).

  14. nodsu said

    vbla oli tookordne ka raskem, st suurema füüsilise traumaga – ma ootasin selle põhjal nüüd, millal jõuab kätte toanurgas nutmise staadium, aga pole veel tulnudki. äkki ei tulegi.

    kusjuures tookordne nutmine ei olnud valu pärast, vaid lihtsalt… keha tahtis nutta miskipärast. umbes et midagi oli totaalselt valesti ja siis tulid ka veidrad füsioloogilise reaktsioonid.

  15. nodsu said

    aah, nonii, valuvaigistid hakkavad maha kuluma, nüüd on juba vähem fun.
    ja dilemma: kui palju on paras võimelda? tahaks ruttu vormi saada, a ravivõimlemisõpetustes öeldakse “kuni valuni, niipea, kui tuleb valu, jäta järele”. no ja mul valutab enam-vähem kohe, kui ma mingi liigutuse teen.

  16. k said

    siis ära liiguta, topski 😀

  17. notsu said

    a siis jäävad ju lihased nõrgaks.

    avastasin, et osa valu oli väga lihtsa põhjusega: side oli haava külge kinni kleepunud ja nii ta seal kiskus iga liigutusega õmblusi. käisin arsti juures ja tehti korda.

    a aru ma ei või, miks ma nii ruttu väsin.

  18. ulvi said

    krt, mul on ka vaja seda üldnarkoosi ja palju!!!

  19. nodsu said

    a tead, kui ruttu ma praegu väsin… ma arvan, et üks on teisega natuke seotud.

  20. libarott said

    ee… kuna ma ei jõudnud enne oma kommentaari avaldamist sinu eelmist kommi lugeda, pidasin silmas pigem algse postituse eufoorilist ja mittekoherentset musi-kalli-Notsut… krt, nüüd on tunne, nagu oleks ei tea millise kommunikatiivse fopaa maha pannud 😀

  21. nodsu said

    oh, ma sain aru küll, mis Notsut sa silmas pidasid, kommunikatsioon töötas.

  22. nodsu said

    Üks inimene käis just külas ja rääkis, et ta lugenud seda postitust teistele ette ja kõik rõõmustanud. 😀

    Paistab, et ma olen tavaliselt liiga kaine.

  23. […] Tegelikult isegi hästi; pool tundi vedasin ikkagi välja, sest lühemate lausetega, tuleb välja, saab automaatpiloodil hakkama. Nagu ka vähekese netis lällamisega, kuigi selle tagajärjed panid pärast juukseid kitkuma. Haigena ringikommenteerimine pole parem kui purjus peaga (või narkoosisega – ei, haigena on hullemgi, narkoosisega on vähemalt naljakas). […]

  24. […] sorti tripist – ma ei suuda praegu otsustada, kas ma tunnen end rohkem nagu siis, kui ma ühe aine mõju all olin, või hoopis nagu need Sauroni üheksa äratehtud kuningat – need olid pikalevenitatud elu […]

Lisa kommentaar

