Asjad, mis teevad rõõmu (olmepostitus)

veebruar 9, 2013

Head asjad tuleb ju üles märkida, eks? Tänulikkuseharjutusena näiteks. Eriti kui on muidu habras olemine. Loetelu alga.

1) Ma unustasin kolmapäeval xkcd-d lugeda, tähendab, mul oli kaks päeva järjest, eile ja täna värske xkcd lugeda.

2) Ei pannud peaaegu tähelegi, kui kõverdasin põlve – ja ei juhtunudki midagi hirmsat! Põlv käib kõverasse! Varsti saan juba rististes istuda, kui nii edasi läheb!

3) Võtsin ennast peavalust ja nutukurgust hoolimata kokku ja tegin maitsva söögi, millest tundub, et jätkub homsekski.

4) Tegin üle tüki aja tööd.

5) Pmst tohin ma nüüd jälle õlut juua, sest olen Hirmus Kangete Valuvaigistite pealt maas.

6) Mul on vahepeal kriminulli-kõrvale-klaasikese harjumus ära kadunud, mis esiteks on üks rutiinne harjumus vähem, teiseks ka odavam. Kuigi alkovaba õlu maksab sama palju kui alkoholiga, mis on arusaamatu – kas alkoaktsiis ei moodustagi vägijookide hinnast teab mis suurt osa? Alkovaba vein on isegi kallim kui keskmine tavaline odav vein.

Oot, nüüd läks jälle virisemiseks kätte. Peab midagi optimistlikumat välja nuputama.

7) Viisin kolm plaati raamatukokku ära, üks süümekas vähem.

8) Girl Genius ununes samuti lugemata!

9) Fred Vargas inspireerib mind prantsuse keeles lugema. Brillat-Savarin ka.

10) Küll suur monitor ja normaalne klaviatuur on pärast pisikese läpakaga diivanil vedelemist mõnus.

11) A. on valmis mind alati lohutama ja kallistama, ükskõik kui sageli. Ta on minu parim õigetpidi-treener (kas ma peaks ütlema psühhotreener või kõlab see kuidagi hullumeelselt või hoopis nagu “Selgeltnägijate tuleproov”, millest kumbagi ma ei mõtle?).

12) Üle tüki aja anti ungari keelt tõlkida. Luksus, eks? Nagu eksklusiivne hobi, mille eest makstakse veel pealegi.

Jeerum, see on ikka hea süsteem: kui ma alustasin, ei tulnud mul peale xkcd midagi meelde.

2 kommentaari to “Asjad, mis teevad rõõmu (olmepostitus)”

  1. k said

    kumb su erakirjade adrelõpp oligi, iks või oor? kogu aeg unub

Lisa kommentaar

