Reisiplaan

mai 8, 2013

Lihtsalt igaks juhuks küsin siit ka, enne kui bussipileti ära ostan: ega keegi pole laupäeva hommikul Poola sõitmas ja põlemas soovist ka mind sinna toimetada? Reedeõhtune start sobiks ka.

2 kommentaari to “Reisiplaan”

  1. k said

    ehh. ma just tahtsin küsida, ega sa mulle kaheks õhtuks öömaja ei saaks anda?

  2. nodsu said

    Homme õhtu pidi olema esimene õhtu, jah? Seda sa juba tead, et mu pakkimise kõrvalt saad, ilmselt järgmisel õhtul ka, õigust öelda on siis, kui ma läinud olen, isegi rahulikum öömaja, sest A. magab öösel korralikuma inimese aegadel kui mina.

Lisa kommentaar

