Kiired töö- ja muurõõmud

oktoober 8, 2013

Mulle teeb praegu lõbu selline asi, et ma tõlgin masinat, mille ingliskeelne nimi on “Wall stripper”.

Ma ei tea, kas ma olen alamagamisest ja ületöötamisest deliirne, aga lisaks hakkas mulle praegu rõõmu tegema ka selline prantsuse tavakeelne oksüümoron nagu “eau brûlante”.

*

Rents kirjutas originaalsest komplimendist (kui see pidi ikka seda olema), see meenutas mõnda teist.

Üks tuli ühelt nooremalt* mehelt samal õhtul, kui kõlas (ühelt vanemalt* mehelt) see eriti huvitav pickup-line (mille kohta A. pärast märkis, et alles sa lugesid neggingu-koomiksit ja nüüd ise ei saa aru, et sind neggiti, loobi veel pärleid sigade ette):

“Sul on ilus higi, kui sa tantsid”.

Teine hiljaaegu ühelt vanemalt* mehelt:

“Iga kord, kui ma sind näen, oled sa vanemaks läinud. Ja kogu aeg lähed sa värvikamaks ja ilusamaks.” Kas tasub mainida, et ma olin musta riietunud?

Ma võtsin mõlemat igatahes päris komplimendina ja olin rahul. Teist komplimenteerijat hakkas ülejäänud seltskond kohe hurjutama, et KUIDAS sa ometi naisterahvale niimoodi ütled, ja mina ajasin silmi punni, et jumala hästi ütles ju, mis sellel ütlemisel viga peaks olema?

Ma arvan ise salamisi, et värvikuse komplimendi teenisid tegelikult ära suvel soetatud prillid – musta raamiga muidugi, needsamad, mille kohta sajandi pick-uppija ütles miinus neliteist (mis on ilmne liialdus) – mul on viimasel ajal tunne, et ükskõik, mis mul seljas on (või ei ole), või ükskõik, kui halb ma muidu parajasti välja näen – kui ma need ette panen, olen kohe ilus. A. hakkas sellest teada saades kohe pöialt hoidma, et need mul jumalapärast katki ei läheks või ära ei kaoks, sest ilusaidentiteediga mina olen üldiselt palju lihtsamini käsitsetav.

——————————————————————————————————————-
* “Vanem” ja “noorem” on rangelt suhtelised mõisted, st ei tähenda mingeid absoluutselt ega essentsiaalselt vanu või noori inimesi, ainult minuga võrreldes.

Üks vastus to “Kiired töö- ja muurõõmud”

  1. lendav said

    Ahh, mulle meeldib see, kuidas sa ilusse ja komplimentidesse suhtud!

Lisa kommentaar

