Kuidas ma poes käin vol. n+x: taktitult (ja äparduse tõttu)

november 30, 2013

Äpardus tuli küllap ületöötamisest. Avastasin vahetult enne töö ärasaatmist – viimasel minutil loomulikult – , et õigus jah, mulle tuli selleks kuupäevaks üks teine töö vahele ja sellega, mille ma nii hoolega valmis tegin, oleks veel nädal aega nokitseda olnud.

Vaheletulnud töö läks minu käest ära – nähtavasti kellelegi ülioperatiivsele – ja mul tekkis selle tulemusel üle ei tea kui tüki aja nii-öelda vabu päevi (tähendab, päevi, mil ma teen ainul tantsutrenni ja tõlgin ajaloolist teksti), muidu ei oleks ma poodi sattunudki.

Aga taktitus oli vaat selline. Tustisin mööda rinnahoidjaid, sest mullust saati olen ma selle koha pealt natuke kasvanud, kirusin endamisi, et D-korvist suuremaid ikka naljalt ei müüda, ja siis kuulen, et üks teine ostja kaebab müüjale sama asja – et õiget suurust kunagi ei ole.

Sekkusin empaatiliselt vestlusse: “jah, eks ole, D-korvist suuremaid üldse ei leia.”

Teine ostja turtsatas jahmunult naerda ja kulges oma teed, mina mõtlen, et küllap ta arvab, et sellistest asjadest räägitakse ainult müüja, mitte mingi võõraga.

Hakkasin ise müüjaga arutama, kust neid suuremaid leida ja et kui imelik, et neid nii vähe on, sest D ei ole ju miski suur suurus, et sellest saadik numbrid ära lõppema peaks, ma olen ju täiesti keskmine. Et paraja leidmisega on hullumaja, väiksemale rinnale tehakse palju rohkem mudeleid. Mispeale müüja vastu: ei tea midagi, vastupidi on ka raske, näe, eelmine just proovis kõiki selga ja isegi kõige väiksemad olid liiga suured.

Säh sulle empaatiat, kui mõistus ei tööta. Vist on veel vabu päevi vaja.

Lisa kommentaar

