Mõõdu järgi

jaanuar 2, 2014

Mul õnnestus mitu uusaastalubadust täita.

Sain ep. käest (nagu ma oletan) uusaastaööl kingiks sudokudega lauakalendri, hakkasin kohe innukalt uue mänguasjaga mängima ja kirjutasin endale 1. jaanuari peale kolm ülesannet või minu arust võiks neid sama hästi ka lubadusteks hüüda. Kuna 1. jaanuar on vaieldamatult uuel aastal, on tegemist täieõiguslike uusaastalubadustega.

1. Nõusid pesta.
2. Pead pesta.
3. Punane mantel ära panna.

Eriti rahul olin esimese punkti sõnastusega: oleks ma kirjutanud “nõud ära pesta”, oleks olnud algusest peale kõhe tunne: kas ma ikka jaksan? kuigi A. oli öösel äkilises töökushoos pooled nõud juba ära pesnud. Ebamäärane “nõusid pesta” jätab taganemisruumi: kui tahan, võin pesta kas või ainult ühe taldriku ja võib-olla pool kahvlit veel juurde. Nii ei ole hirmus ülesande kallale asuda.

Ja töötas väga tõhusalt. Punase mantli (selle, millega näärivana käis) panin kohe pärast kirjutamist ära; üles ärgates tegin boilerile tule alla ja kui inimesed hakkasid tagasi sööma tilkuma, olin nõudega juba poole peal ja pesingi lobisemise vahele kõik ära, nagu mul ikka läheb, kui ma millegagi hoo sisse saan; EV veel pakkus, et peseb ise, a ma ei lubanud, minu mänguasjad, tahan ise mängida ja midagi peab inimene pealegi ju tegema, enne kui pärast ärkamist söögiisu tuleb. Peapesu – samuti tehtud.

Ma arvan, et inimesed, kes uusaastalubaduste täitmisega hädas on, valivad endale vale suuruse. Tuleb ikka võtta jõukohased ülesanded ja saavutusrõõm kasvab mis mühiseb.

Pärast pesin veel suure hooga pesu ka, aga seda mu nimekirjas ei olnud, nii et täidetud uusaastalubaduste hulka seda kahjuks arvesse võtta ei saa.

Ma võiks vist veel uusaastalubadusi anda.

Nii. Homme lähen postkontorisse, trenni ja teen õige natuke tööd, ainult nii palju, kui viitsin. Kolm lubadust.

—————————————————————————————————————————
PS: mu reisikirja viimane ots peaks olema nüüd üleval ja õiges kohas, st praegusest eelmine postitus (ja öelge, kui mingi paranähtuse tõttu teile ei paista). Sellega oli vahepeal jama: kui ma IV osa redigeerisin, otsustasin sealt jupi välja jätta ja järgmisse peatükki tõsta, aga kogemata vajutasin “Publish” just sellele postitusele, kus oli sel hetkel ainult see ümbertõstetud jupike. Ja kuna ma ei leidnud kohta, kustkaudu seda sürdavaldada, tegin postituse lihtsalt privaatseks seniks, kuni ta valmis saab. Sai valmis, avaldasin ära, aga esimese hooga jäi talle külge vana, st jupikese kleepimise kuupäev, nii et järjejutu viies peatükk nägi ikka välja, nagu oleks ta ilmunud enne neljandat. Muutsin kuupäeva käsitsi ära. Loodan, et nüüd on ka teistele näha, et V osa on 2013. aasta viimane jutt.

6 kommentaari to “Mõõdu järgi”

  1. lendav said

    Järjejutuga on kõik ilusti korras.

  2. teresa said

    Sa lähened uueaasta lubadustele äärmiselt arukalt. Mõtlesin täna, et uuel aastal peaks mõned vabatahtlikud kohustused maha panema, sest selline tülpimus on peal, aga ma ei ole kindel, kas ma seda lubadust peaksin. Varsti magan suure väsimuse välja ja ongi ununenud. Parem siis mitte lubada – inimene mõleb, Jumal juhib.

  3. nodsu said

    a sa jäta endale vabadus kohustused maha panna, kui tülpimus üle ei lähe. sa ei pea praegu ju otsustama ka sedapidi, et nii jääbki, nagu on.

  4. teresa said

    Niimoodi šlikerdada on muidugi kõige kavalam.

  5. valpri said

    kas näärivana tõesti määris mantli nii kohutavalt ära?

  6. nodsu said

    “Ära panna” tähendab seda, et elutoast esikusse viia, topski.

Lisa kommentaar

