Harjutusi algajatele

aprill 11, 2014

Vigisesin õhtupoolikul, kuidas ma oleks kindlasti palju tolerantsem, kui ma oleks kangelaslikum – jah, oleks ma julgem, salliks ma argust palju paremini.

Õhtul, kui ma tikku põlema ei saanud, leidis A., et viimane aeg mulle välgumihkel muretseda, selline, mille kasutamisega isegi mina hakkama saan. “Ma kardan välgumihklit,” vaidlesin mina. “Noh, sa tahtsid julgust harjutada,” ütles A.. Jah, mis mul nüüd tõesti üle jääb.

6 kommentaari to “Harjutusi algajatele”

  1. teresa said

    Täna siis jumalat, et sul gaasipliiti pole. See süttib enam-vähem plahvatusega.

  2. nodsu said

    Nagu sa tead, olen ma gaasipliiti käsitsenud küll ja veel (kuigi selle tegevuse viimases etapis kartsin hoopis gaasipliidisüütajat, sest ma sain sealt alati elektrit, ja süütasin ludiitlikult tikkudega).

    Aga välgumihklitega on tegelikult hoopis see asi, et ma ei saa neid enamasti lihtsalt põlema. Või heal juhul kümnendal katsel. Ei ole nii äkilist sõrmejõudu. Purgikaasi lahti kah ei saa.

  3. teresa said

    Ihhi-hii. Purgikaane saad niiviisi lahti, et paned suletud purgi kummili keeva vee kaussi, hoiad seal kümmekond sekundit ja siis keerad lahti nagu niuhti. Isegi mina saan lahti, aga see ei takista mul abi palumast, kui abi lähedal on. Meestele ei meeldi miski rohkem, kui sa annad neile mehelikke, aga jõukohaseid ülesandeid.

  4. nodsu said

    ma saan nii, et lasen noaotsa vms asjaga õhu vahele ja siis peaks teoreetiliselt minema. samal põhimõttel nagu sinu kuuma veega, et vaakum kaob ära. aga mulle ei piisa sageli sellestki, näiteks kui kaas on kinni roostetanud. siis ei ole asi enam vaakumis, vaid lihtsalt selles, et mu sõrmed ei ole küllalt tugevad, et hõõredejõust üle käia.

  5. teresa said

    Aga noaots vahele tähendab seda, et sa ei saa purgikaant enam kasutada, see ei jää enam vaakumisse. Samahästi võid juba purgikaane avajat kasutada. Roostetanutega ei jäägi muud üle.

  6. nodsu said

    Jääb ikka, ega ma seda kaant alatiseks viltu ei vääna, neil on mingi elastsus ikka kah olemas. Korra natuke painutan ja kui see on nii ainult korraks, lendab ta pärast plõnndi vanasse asendisse tagasi.

Lisa kommentaar

