Demokraatia praktiseerimine

mai 30, 2014

Peol rääkis matemaatik, kuidas ta valimas käis:

“Mõtlesin, et viskan täringut: kui tuleb paaritu arv, valin Marju Lauristini. Kui tuleb paaris, valin kõige mõttetuma Keskerakonna kandidaadi. Tuli paaris, valisin Yana Toomi.”

Mis ajendas minu peas kohe lõbusaid hüpoteese.

Aga kui järele mõelda, siis on see lihtsalt väga vana kooli tehnika rakendamine tänapäevasele valimissüsteemile.

3 kommentaari to “Demokraatia praktiseerimine”

  1. toomastaliesin said

    Ma praegu mõtlen, kas see matemaatik olin mina (kõik räägivad ju kogu aeg ja vahetpidamata minust ometigi), sest mul oli vahepeal mingi sarnane mõte, aga detailid ei klapi.

  2. nodsu said

    ei olnud sina. see oli üks teine pidu, kus sind ei olnud. vanainimeste pidu. 😀

  3. teresa said

    Või oma matemaatikule öelda, et Jaana Toom on üks mõttekamaid kandidaate. Kui ma oleksin veidigi julgem, siis ma oleksin ka teda valinud. Tark naine, ilus naine ja aus naine.

Lisa kommentaar

