Mida ma küll sellega endale öelda tahan

jaanuar 9, 2015

Unes helistas mulle Kanni ja küsis, kas poes võib müüa mürgiseid ube. Ma uurisin purki ja nägin, et tõepoolest, sinna on lausa hoiatus peale kirjutatud, et need on mürgised, ja koostise juures veel eraldi, et sisaldavad nii-ja-nii mitu protsenti mürki. Lisaks oli kuskil märkus, et need on sadomasohhistlikuks pruukimiseks mõeldud. Ma tegin järelduse, et igatahes ei ole tarbijat petetud, ju siis on okei.

Mind huvitas, mismoodi neid küll sadomasohhistlikult pruugitakse. Purgi peal pildil oli ema, kes lusikaga lapsele neid ube söödab, oletasin selle põhjal, et võib-olla on see mingi ageplay, et dominantne pool söödab submissiivset ja too sõltub söömises täiesti temast, aga päris kindel ei olnud, mõtlesin, et küllap BDSM-subkultuuri inimesed teavad ise ja saavad kohe aru, kui purki näevad.

Tegelikult ei olnudki seal lihtsalt oad, vaid eraldi selline kaste (oakaste või oli see nüüd hakklihakaste) ja kartulipuder, mürk oli vist ainult kastme sees. Kui ma veel täpsemalt uurisin, selgus, et mürk on belladonna. Igas konservis 17 protsenti belladonnat, kui ma õigesti mäletan.

Vahepeal oli aga ema küllaminekuks mingi keeksi küpsetanud ja sinna neid ube pahaaimamatult sisse pannud. Ma olin kahevahel, kas peaks midagi ütlema, lõpuks leidsin, et sellest oleks kahju rohkem kui kasu. Esiteks on mürgi kontsentratsioon keeksi sees veel väiksem kui tolles konservis, mis vist nagunii eluohtlik ei olnud, kui teda juba niiviisi müüdi. Teiseks oli võõrustajal nõrk süda ja kui ma talle välja prahvatan, et mürgine toit, siis saab veel südari. Kolmandaks olin ma justkui kuskilt lugenud, et belladonna on südamehaiguste vastu lausa kasulik. Ja nii ma siis midagi ei öelnudki, kuigi veidi kõhevil ma olin.

Paar muud detaili oli seal unes veel – ilm oli samamoodi sulale keeranud nagu praegu päriseltki ja juba olid jõudnud ploomipuud õitsema minna. Ma mõtlesin, et ei tea, kas ploomid jõuavad valmis saada või tuleb enne uuesti külm peale. Ja ma pidin kantseldama üht meest, kes oli tegelikult surnud, aga oli mingil põhjusel sunnitud ringi käima. Ta oli väga pahur, eriti ei meeldinud talle see, et ta on ilma nahata, see oli väga ebamugav. Ega ma tema tuju väga tõsta ei osanud, põhiplaan oli see, et ma laenan enda nimel talle raamatukogust raamatuid, sest ta ise ei taha eriti rahva hulgas käia, aga lugeda tahtis. Hoidsin teda kuskil trepikojas või pööningul.

Lisa kommentaar

