Mitmesugused linnukesed

veebruar 24, 2015

A. kirjeldas lauluteksti, kus
“I had have had the wings of an eagle I’d fly
To my bonny light horseman and there I’d lie by,
And with me little fluttering wings I would build up me nest.
Oh my bonny light horseman you’re the boy I love best.”

Ja lisas, et hea kotkas küll, kellel on little fluttering wings, kohe kujutab ette sellist tillukeste tiibadega lehvitavat kotkast.

Mina: See on umbes nagu see laul, tead küll, kas te koolis ei laulnud, et “oleksin linnuke kõrgel taevakaarel, siis ainult sulle ma laulaksin, mu aare, linnuna laulaksin, kõrgele kaiguksin, kuid ikka ainult suulllleee, seal, kus su aknake ja su väike tuba, laulda vaid sulle siis paluksin ma luba, tirilillilitirilillili,” meie laulsime. Chopin.

A. Ei, meie laulsime koolis seda “kui oleksin ma savist lind…” (rahulikult ja tasakaalukalt.) Meil oli teistsugune kool.

7 kommentaari to “Mitmesugused linnukesed”

  1. Kaur said

    Ma ilmselt käisin A-ga samas koolis. Aga kas sa tõesti arvad, et keegi koolis õppis laulmist või mäletab sellest midagi?

  2. nodsu said

    me ei õppinud laulmist, aga laulmistunnis leierdati pidevalt samu laule, vähe siis ei jää meelde.

  3. ma käisin ka, tuleb välja, Chopini koolis. Seda laulukest laulsime nii eesti, kui ka vene keeles…:)

  4. nodsu said

    the plot thickens.

    Kas teil olid lisaks Chopini linnukesele regulaarselt ka “nii pikk, nii pikk on võitlejal” ja “Üks väike laul oli rannas maas” ja “Ära koo” (millest kaks viimast said meil kiiresti uued sõnad “üks väike laip oli rannas maas” ja “ära joo”)?

  5. tead, ma ei kuulu ilmselt õigesse valimisse.
    Ma käisin muusika eriklassis: meil oli 5 x nädalas laulmine + laulukoor + ansambel ja me laulsime lisaks sellele veel ise vahetpidamata, vahetundides, sööklas korda pidades, kolhoosi sõites bussis jne.
    Nii et nii nimetatud kui 101 ülejäänud laulu parteist, leninist ja muu vähetähtsam klassika on mul pea sees.
    ” ära joo” ning ” võitlejal on pikk..” oli loomulikult klassika:)

    PS: mu naaber ilmselt postituse üle ei rõõmustanud. Panid laulu kummitama ja see on vokaalselt khmm… üsna nõudlik ( naabri kõrvadele)

  6. nodsu said

    sellega võrreldes saan kohe aru, et meil oli küll täiesti tavaline klass: üks laulmistund nädalas, koolikoorid sinna kõrvale, aga ega keegi korraga rohkem kui ühes kooris ei käinud. vanuse järgi, alguses mudilaskoor, siis segakoor.

    ma käisin küll oma käe peal mitmesugustes muudes koorides, aga seal lauldi teisi laule. tõsi, ka need on mul siiani suurelt jaolt peas, osa on hästi ogarad.

  7. Teresa said

    Meil oli keskkooliklassis palju lauljaid (tüdrukuid). Me üürgasime vahetundidel ja ka
    tundide ajal (kui me olime korrapidajad ja liikusime tunniajal koridoris) pidevalt laulda. Kui me seda tunni ajal koridoris tegime, tuli mõni õpetaja klassist välja ja keelas. Ei saa aru, miks, sest me laulsime tõesti ilusti.

Lisa kommentaar

