Kekutan

juuli 16, 2015

Nää, vaadake, kuidas me mustleme. Muusika on taustaks suvaline pandud, aga see on meelega, sest nagunii on igast tantsust ainult jupikene. Ma olen enamasti oma privaatsuse murendamisega pipardanud, mistõttu siin ei ole tavaliselt “minu tänaste riiete” teemal pilte – või üldse minu pilte – , aga kuna meid on videos mitu, siis raalivad mu siit nagunii välja ainult need, kes tunnevad, ja nemad võivad.

Hea võhmatrenn, võin ma selle kohta muide öelda. Kui sellega ära harjuda, siis ei ole suvalises trennis enam niisama kerge nahka märjaks saada.

12 kommentaari to “Kekutan”

  1. Teresa said

    Eh, need mustlasriided on ikka ilusad. Ometi värvi! Nägin Pärnu rannas eile Soome mustlannat, kes ei olnud mustlanna nägu nagu meil nad on, ainult sedasi riides. Tal oli valge musta kirjaga (võibolla tikitud) pluus ja lai must sametseelik. See viimane näib neil vormiks olevat. Seelikul oli vöökohal (all) selline rull nagu 16 sajandil millalgi kanti, korralikult jäme, nii et ta sai oma käed rahulikult sellele toetada. Ta seisis mõnd aega minu lähedal, nii sain teda pikemalt kaia

  2. nodsu said

    Soome mustlasriided pidid jah tumedast sametist olema (mitte nii värvilised nagu Vene mustlastel). Ja nende seelikutoestajast rääkis just ka üks meie tantsija, kes oli laeva peal Soome mustlannat näinud.

  3. nodsu said

    Aga mis vene tüüpi mustlasriiete ilusse puutub, siis nende seelikutega näevad väga erineva figuuriga naisterahvad kõik head välja. Meil on trennis käinud üsna mitmes vanuses ja suuruses-kujus naisi, praegu on osa kahjuks ära vajunud ja vanuseline diapasoon on vähenenud (kuigi isegi siin videos on inimesi vanuses 24-50+ ja kehaehituse tüübid üsna erinevad, isegi kui seda selle maskeeringuga näha pole).

  4. Teresa said

    Ma olin selliselt riides naisi ka Helsingis näinud, sellepärast teadsin, kuhu paigutada.

  5. Lokalisaator said

    Notsu, sa lähed kogu aeg ainult ilusamaks, ma ütlen!

  6. nodsu said

    Nüüd hakkas mul jälle huvitav, kas me oleme reaalis tuttavad?

  7. Lokalisaator said

    Muidugi oleme 🙂 Pole ammu näinud, aga ma mõtlen sulle tihti.

  8. nodsu said

    jumpsus. kas vihjeid saab? nt _kui_ ammu?

  9. Lokalisaator said

    viimati nägime ikka tükk aega tagasi, sellest on vähemalt viis aastat. aga teatud ajal ütelda 10-15 aastat tagasi oli rohkem päevi, kui me nägime, kui neid, mil me ei näinud.

  10. nodsu said

    hmm. mu oletused hakkavad kuhugi koonduma. kas me olime naabrid?

  11. Lokalisaator said

    jaaaaaa, sa nutikas naine 🙂 üks mulle tähtis inimene käis teie juures nurgas koomikseid lugemas ning pole võimalik üle tähtsustada, milline mõju oli sul minu mõttemaailmale, väärtushinnangutele, isegi esteetilistele põhimõtetele. on asju, mida ma sellest perioodist sugugi taga ei igatse, aga niisugust naabrit nagu sina ei saa ma enam usutavasti kunagi (kui me just jälle kõrvuti ei koli).

  12. nodsu said

    Heldeke. ja mina arvasin, et hoopis sina oled meist see särav.

    Läheb sul muidu kenasti?

Lisa kommentaar

