Sündmused

november 5, 2015

Muidu vahepeal juhtus selline asi, et ma ei kukkunud näoga raksti vastu lauanurka.

Ja paar tundi hiljem juhtus selline asi, et me ei pannud sisseunustatud keeduspiraaliga maja põlema.

(Need tähelepanuväärsed sündmused juhtusid õhtul pärast kontserti, mina olin päris kapsas ja A. nähtavasti ka. A. ei julge nüüd keeduspiraaliga üldse enam vett keeta, pruugib järjekindlalt kannu.)

Saak: taalrid, uur (väärt Wundernett) väike sinikas randmel (mis sõitis mööda seda lauda, mille otsa ma ei kukkunud), veidi hell pöial ja valusad varba- ja turjalihased, millega ma ennast lauast mööda suunasin, kui ma olin kogemata ühe jalaga sellest lollakast astmest alla astunud – Ep tegi sedaaegu ehmunult ui-ui-ui, sest ta nägi nähtavasti juba alternatiivtulevikku, kus mul oma kukkumise suunamine nii hästi ei õnnestunud.

Ja tassipõhja suurune must laik laual ja katkine tass, mis end kangelaslikult ohverdas, ja väike kriim, mille ma tassikilde koristades sõrme otsa sain.

“Tänaseks on meie lolluste limiit täis,” arvas A.

Suitsuandur kusjuures üürgama ei pistnud, võib-olla talle sellest kummitossust ei piisanud, võib-olla läks tal lihtsalt kauem aega vaja. Suitsuanduri asemel pistsin üürgama hoopis mina.

*

Aga neist huvitavatest sündmustest on juba mitu päeva möödas ja nüüd olen ma lihtsalt banaalselt nohuhaige. Kuskil on arvepidamine segi läinud, mul sel sügisel oli juba nohu.

3 kommentaari to “Sündmused”

  1. 6pik said

    Võib-olla on arvepidamine seal kuskil siiski korras, lihtsalt Su eelmine nohu polnud piisavalt banaalne 🙂

  2. nodsu said

    banaalsuse kui niisuguse vastu ma ei protesti, aga kole ebamugav banaalsus on seekord.

  3. Teresa said

    Mul õnnestus isadepäeva praegu maja tuletõrjesignaal üürgama panna. Unustasin nagu tavaliselt ventika sisse lülitada ja rasv läks veidi kõrbema.

Lisa kommentaar

