Apsuke, apsuke silma peal

veebruar 18, 2016

Asjad liiguvad paremuse poole: nüüd lugesin oma postkastist “Re: visiitkaartide trükkimise koht” asemel “Re: vikerkaarte trükkimise koht”.

Siin võis oma rolli mängida ka see, et me teeme trenni saalis, kus on kunstiringi näitus üleval. Seina peal ripuvad õpilaste versioonid Mona Lisast ja mul on iga nädal mitu korda võimalik imetleda oma lemmiktaiest, kus Mona Lisa ajab suust vikerkaart välja, ise kelmikalt kõrvale piiludes.

See vikerkaar on seal mingi teema (on juba juhust varemgi kirjutada olnud) ja mitte ainult ühel lapsel: vikerkaart oksendav/sööv koer oli raudselt kellegi teise tehtud, ma täpset nime ei mäleta, aga koerapilt oli poisi tehtud, praegune kelmikas Mona Lisa tüdruku oma.

Trenn on üldse üks hea asi – teisipäeval läksin välja jõle pahuralt ja tujutult, esimese trenni lõpus oli juba küllalt vunki sees, et järgmisesse jääda ja siis võis juba sama hästi minna kolmandasse ja hakkaski tasapisi inimese nägu pähe tulema. Täna märkasin tantsutunni lõpus akna pealt oma peegeldust – hambad irevil, hea nägemisega inimene oleks võinud tuvastada, kust täpselt mul purihambaid välja on tõmmatud.

Selleks puhuks, kui keegi käib siit otsimas reportaaži minu elu-olu kohta: see asi, mis mu näos valutab, oli pereõe arvates kolmiknärvi põletik. See on vist parem variant kui põskkoopad (literatuursemalt väljendudes “ülalõuaurkepõletik”), keegi mingeid orasid põskedesse ega ninna ei aja ja antibiotse ei anta, peab lihtsalt ibukat iga päev korralikult näost sisse ajama. Tähendab, kui meelde tuleb.

Olen tähele pannud, et selle närvi valutamine ja kurvameelsuse hood langevad kokku, küllap neil mingi seos on, aga mul pole õrna aimugi, kas ma kurvastan endal närvid valusaks või hoopis valutan meele kurvaks. Või on seal kahesuunaline liiklus.
———————————————————————————–
PS. Vahepeal on jõudnud avalduda trenniteraapia varjukülg: ärkasin täna hirmsa röögatusega säärelihase krambi peale.

2 kommentaari to “Apsuke, apsuke silma peal”

  1. Teresa said

    Kolmiknärvi põletiku puhul pead nägu iga külmema ilmaga soojas hoidma, parim oleks burkat kanda. Mul oli ükskord ja see on päris jube. Mind küll ei lohutanud, et see põskkoopa põletik ei olnud. Ajab korralikult närvi, kui on järjekordne uus haigus.

  2. nodsu said

    Õnnekombel ostsin ma natuke enne seda, kui valutama hakkas, sealt suurepärasest kaltsukast, mis meie lähedal on, endale sellise mantli, mis käib eest lukuga umbes ninani kinni – nii kõrge püstkrae on. Kui ma kombineerin seda mütsiga, mis kõrvad ilusti kinni katab, siis ongi juba peaaegu nagu burka, ainult silmad ja nina piiluvad vahelt välja ja silmadki on prillidega kaitstud. Kukla tagant võiks ma pmst mütsiserva krae vahele tõmmata või vastupidi, krae mütsi vahele toppida.

Lisa kommentaar

