Vale sünniaasta ehk kuidas ma poes käin (järg): kohatusi lausudes

märts 17, 2016

Seekord pidas mustas ülikonnas pensionipööraja mind hoopis teises poes kinni ja oli ka täitsa teine noormees, ei teinud multikajooksu, vaid astus sundimatul kõnnakul nagu nii ilusale noormehele kohane, planeerides oma trajektoori kavalasti minu omaga lõikuma. Mina teadsin nüüd juba, et võin end oma aukartustäratava sünniaasta taga turvaliselt tunda, ei hakanud ise kõrvale põikama ja valmistusin vanusega lajatama.

Vestlus käis nii: “Proua! [jeerum, mõtlen ma tagantjärgi, kas ma näen juba proua välja või oli sel noormehel lihtsalt selline mood?] Kas tohib…”
Ja mina särava naeratuse ja heleda häälega: “Ma arvan, et ma olen teie jaoks liiga vana!”
Tema (heitumatult): “Aga kas teil teine pensionisammas on?”
“Eiii!”
“Noh, siis on teil üks asi vähem, mille pärast muretseda.” Milline tähelepanuväärne ausus, mõtlen mina. Ja lahkume eri suundades.

Viis minutit hiljem taipas Stirlitz, et “ma arvan, et ma olen teie jaoks liiga vana!” võib tähendada ka muid asju kui “mul ei ole teist pensionisammast”.

5 kommentaari to “Vale sünniaasta ehk kuidas ma poes käin (järg): kohatusi lausudes”

  1. Väga lõbus vahejuhtum 😀

  2. facebooki peal koolitatuna tahaks püstise pöidla virutada siia alla – sõnu pole ju vaja, kui meelsus näidatud.

    • nodsu said

      WordPressi kontoga saab vist laikida, sest aeg-ajalt ma näen, et keegi on seda teinud (ise ei ole süvenenud, sest mul pole FB-koolitust).

      Vahejuhtumi endaga on selline lugu, et mulle tundus, et see oleks nagu kuidagi sinulik.

  3. udupea said

    Ma hakkan seda kasutama. Kõikide nede pensionipöörajate, starmanipoiste ja misiganes usku lakutud noormeestega kes poes inimesi ründavad.

  4. Teresa said

    Brava! Rikutud minule tuli kohe pähe see sulle tabamatu variant.

Lisa kommentaar

