Olulised teemad

märts 18, 2016

Rents kunagi väitis, et ma rääkivat kodus hommikusöögi kõrvale muudkui Derridast. Selline laim tuleb ümber lükata. Voilà, mis päriselt on.

– Ma mõtlesin ennast enne vetsuskäiku ja pärast vetsuskäiku kaaluda, siis ma saaks teada, kui palju ma välja heidan. Aga meelde tuli liiga hilja.

– Mul on äriidee! Teha selline vetsupott, mis…

– Ma just mõtlesin! Teha selline vetsupott, millel on sisseehitatud analüütiline kaal.

– Ja kuvaks ekraanile ka erikaalu ja tiheduse.

– See oleks ehtne Select-kataloogi kaup.

– Kuigi vetsupaberihoidja-raadioga on raske võistelda.

– Minu arust palju parem kui vetsupaberihoidja-raadio. Kaaluga vetsupotti on inimestel päriselt vaja.

– “See pott ütleb teile, mida olete alati soovinud teada.”

– “Lõbus graafika teeb WC-s käimisest toreda elamuse! Nupule vajutades teatab kõnelev pott teile tulemuse ka häälega.”

– “Kaasas TASUTA KINGITUS! Laulev WC-paber! Tualetis käimine pole kunagi olnud nii lõbus!”

– “Meeldib lastele ja äratab neis varakult huvi teaduslike meetodite vastu!” Kuule, ma pean sellest blogima. Rents väitis, et me räägime hommikusöögi juurde Derridast.

– Jah, näita talle, et päriselt on meil palju reaalteaduslikumad huvid.

8 kommentaari to “Olulised teemad”

  1. Anomaalika said

    Veel parem kui see poti sisu pilt , kaal ja sisuanalüüs oleks kohe online äpiga pilvesse üleslaetav, kui huvitav saaks sõpradega võrrelda ja isegi kiiruses ja suuruses võistelda, siis tekkiks ka sportlik huvi. 🙂

  2. udupea said

    Ma olen kindel, et Jaapanis on sellised potid tavakasutuses.
    Kas vetsupaberihoidja-raadio on päriselt olemas või Sa mõtlesid selle välja?

    • nodsu said

      Kui ma väga valesti ei mäleta, siis on olemas, Select-kataloog oli suurepärane huumoriväljaanne. Kui ei olnud vetsupaberihoidja-raadio, siis oli mingi muu WC-raadio.

      Igatahes on mul meeles reklaamlause: “Nüüd saad käia WC-s millestki ilma jäämata!” ja me arutasime tükk aega, et huvitav, tavaliselt käiaksegi WC-s selleks, et millestki ilma jääda.

      WC-hani oli seal näiteks ka.

      Rääkimata laulvast ja tantsivast gorillast (“Ta tantsib! Ta laulab “Hei, macarena!”)

    • nodsu said

      ahjaa. “See lõbus gorilla ei jäta kedagi ükskõikseks!”

      Üritasin allikate juurde naasta, aga mul on üks hilisem, magedam Select-kataloog, kus “tupsueemaldaja” asemel oli juba “topieemaldaja”. Kanni, ae, sul on äkki mõni neist vanadest veel alles? WC-hane ja laulvate kaladega?

    • nodsu said

      … ja elektrooniline haukuv koer. Fotol oli koera suu juurde kirjutatud “AUH-AUH!”, juhuks kui kellelgi segaseks jäi.

  3. Anomaalika said

    Ja see kõik võiks mõne maitsva toidu retseptile inspiratsooni anda 🙂

Lisa kommentaar

